Inlägg från: min dotter Julia |Visa alla inlägg
  • min dotter Julia

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

fick infon på Storkhjälp.se under röd blinkande "Viktig information" Vi sa de att här kommer de banne mig inte bli något mer klet av den varan.. är så jäkla besviken... Visst skyller ju inte mina(våra) problem enbart på dem, men med fakta kan ja säga att de kan ha påverkat! då ja har väldigt fina Äl enligt labb prover och att vi alltid kör med "klick" då vi ska rulla runt Men nu är de slut med detta!

• min dotter Julia

Bäsebus, Oki tack Ska kolla sen.. Men vi skippar nu den där Klick. bara så besviken.. Tack för att du svarade, och självfallet alla ni andra med

• min dotter Julia

Min beh. gyn läkare ringde upp mig idag. Hade ringt o sökt han idag , och efter ca en timme ringer ha mig så snällt *värmer hjärtat mitt* och sa till mig att inte ha ngt där, i äl tider.. För "allt" kan störa de små simmarna.. Annars föreslog han ett annat preparat som ja kunde använda som kunde hjälpa de torra hinnorna..

Äppelblomma, de ser ju såååå Lovande ut!! kunde inte min kurva få se ut så?! *blink*

Duntoffla, din är också Jätte snygg!

Strax hämta Julia på dagis. kommer in efter hon somnat.. kram så länge på er!!

• min dotter Julia

n1ettan.

Min läkare sa till mig att ja kunde köpa receptfritt OVESTERIN heter de, kan söka produkten på www.apoteket.se finns som Vaginalkräm & Vagitorier

• min dotter Julia

Duntoffla , Neeej den får inte komma ju!!!

• min dotter Julia

n1ettan..

pergo time, har ni försökt över ett år brukar de skrivas ut. Eller om man har PCO..
    Lät konstigt hon sa så om ni inte redan är gravida.. Men Kolla upp med test INNAN du börjar på dem så du inte är gravid.. Sen så antar ja hon sa att en av biverkningarna kan bli flerbörd.. och att man kan få ont ett par dagar innan-under o efter äl.. Har du otur som mig så kan de göra riktig ont o ha myys!

Men självfallet håller ja alla mina tummar o tår för er!! Så tro inget annat!!!

• min dotter Julia

Skrattig tjej, du skriver att du ska gå ner 25 kilo.. Hade du inte nyligen gått ner 10?? Ja hoppas du vet att bantning (som 25 kilo innebär) inte passar ihop med försök att bli gravida.. Inte för att trycka ner dig. försök i stället att hitta ett normalt sätt att äta, på så sätt gå ner i vikt och rör dig istället varje dag.. Ja vet att de är svårt, och jobbigt då Läkare hackar på en hela tiden.. (min läkare sa ju att jag inte fick fortsätta på hormon beh. förens ja gått ner i vikt, sa rakt ut att ja vägde för mkt) Nu kan han inget säga!! En hjälp för mig att gå ner i vikt var att ta hjälp av dietist, hjälper dig med rätta mängder, Utan att de ska vara skadligt för din kropp. Men tänk bara på de bantning o försök till graviditet inte passar så bra!! Önskar dig all lycka på din vikt resa o att du får en trevlig Jul!

Skrattigtjej skrev-
    hej allihopa

Jag ska börja med min diet med mat efter nyår... efter allt festande osv... så ja får festa loss och käka mej ännu mer smäll fet muhhahahaa

haha jag ska tappa 25kg lite mer sen för ja vill ha ett bim på 20 igen

men sedan hur lång tid det tar att uppnå målet får tiden tyvär upplysa mej om :-/ suckar... bara att hugga in sedan

Men jag ska börja tempa under tiden med... se om det sker någon färändring under tiden men behöver eran råd om ni e snälla

Hoppas att ni får en supe bra julafton med mkt kul och ett gott nytt år 2007

Krama om er alla

ps jag ska vara jultomte för min syster son han e 1.5år hohohoho måste nog börja tränna

krama om er och GOD JUL

• min dotter Julia

HW Välkommen hem!! ja frågade efter dig för ngn dag sedan!! Hoppas ni haft de trevligt!! =)

Skönt att något händer i er utredning så ni kanske kan få svar.. Såna här utredning har dem inte börjat göra på mig. visserligen har dem redan gjort titthål o opererat bort cystor. så då borde dem nog ha sett om de var något galet med mig.

Men åter o över till dig. Hur känns de?! Känns de bra?

• min dotter Julia

HW :

Du kan väl säga till då du lagt ut bilder.. de kommer allt gå bra för dig, då du blir sövd, och de gör inte så himlans ont efter åt. värre är de om de öppnar längre.. Och de läker fort, och de enda ärret som syns på mig utav de 3 hålen de gick in på är vid min navel. men de "under" magen, syns knappt ngt alls. *jag håller tumamrna för er***

• min dotter Julia

skrattigtjej

bra du tog mig rätt =) Ja du Julborden, behöver ju inte ta så mkt på varje tallrik.. tyvärr är ju julbord väldigt feta..

Hoppas du får bättre hjälp i Halmstad.. bor du där?

////////////

Tror ja har Äl idag, gör Ooont i äggstockarna.
    Synd vi inte ha ngt äl test hemma :( vill inte gå och köpa dyta tester på Apoteket, som sen ska bli över, för denna månad har ja tänkt att ja (vi) SKA bli gravida!!

• min dotter Julia

Pilsa, ja har hört att de kunde leva i 48 timmar (men tror ja hört vissa säga att dem kan leva upp till 72 timmar???) men som sagt väldigt Osäker..

• min dotter Julia

Pilsa
    när hade du äl?! Dag 12-13 eller dag 19 som FF satt ut?!?! (du hade satt opk test pos.da 12-13)

• min dotter Julia

gjorde du Äl test idag? eller du menar då?! Hmm vad knepigt.. får ju se vad tempen visar på i morgon. om den stiger eller sjunker.. den har ju vart på väg ner.. har du test hemma?! (min kompis testade med äl test, för att kolla sina hormoner då hon inteväntade mens.. kunde ju kollat med sånt. för enligt henne kan man "se" om man e gravid på så sätt.. Är ingen expert. Vet att ff krånglade för mig förra cykeln,. fick äl tidigare än den "ville" så den tog bort mitt kryss...

Hoppas du får någon orning på de snart så du vet hur och vad.. *kramar i fång*

• min dotter Julia

Vet inte vad som händer med min kropp.. har haft ont i äggstockarna sen dag 13-19 och legat i. och väntat att tempen ska höjas, men f*n inget händer !!!!! blir så ledsen.. Ska ju ha ÄL då ja käkar min pergo time.. *depp*

• min dotter Julia

Skrattigtjej, du kanske borde köpa dog en ny på apoteket?! hihi

Detta att pergon Inte hjälpt mig denna gången, har hänt 1-2 ggr innan och då har ja abra ringt sjukhuset o sökt min läkare som sen bara skriver ut tabletter för o sätta i gång min mens... de är ju ingen ide o gå på ägglossningsstimulerande då ja ändå inte får Äl. Alldeles för mkt hormoner som spökar i min kropp då.. (stackars min man)

• min dotter Julia

de kan väl inte stämma. är man inte typ död då?! Låter väldigt lågt.. :/

Hoppas din Jul var bra!!

• min dotter Julia

nej inte så ja menade, så ta inte illa upp.. har du bett din kille testa med termometern?! så ni inte råkat få "måndags-exemplar" av temometer?!

• min dotter Julia

ja då man bara Råkar få produter/varor som är fel på..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*