Skrattig tjej, du skriver att du ska gå ner 25 kilo.. Hade du inte nyligen gått ner 10?? Ja hoppas du vet att bantning (som 25 kilo innebär) inte passar ihop med försök att bli gravida.. Inte för att trycka ner dig. försök i stället att hitta ett normalt sätt att äta, på så sätt gå ner i vikt och rör dig istället varje dag.. Ja vet att de är svårt, och jobbigt då Läkare hackar på en hela tiden.. (min läkare sa ju att jag inte fick fortsätta på hormon beh. förens ja gått ner i vikt, sa rakt ut att ja vägde för mkt) Nu kan han inget säga!! En hjälp för mig att gå ner i vikt var att ta hjälp av dietist, hjälper dig med rätta mängder, Utan att de ska vara skadligt för din kropp. Men tänk bara på de bantning o försök till graviditet inte passar så bra!! Önskar dig all lycka på din vikt resa o att du får en trevlig Jul!
Skrattigtjej skrev-
hej allihopa
Jag ska börja med min diet med mat efter nyår... efter allt festande osv... så ja får festa loss och käka mej ännu mer smäll fet muhhahahaa
haha jag ska tappa 25kg lite mer sen för ja vill ha ett bim på 20 igen
men sedan hur lång tid det tar att uppnå målet får tiden tyvär upplysa mej om :-/ suckar... bara att hugga in sedan
Men jag ska börja tempa under tiden med... se om det sker någon färändring under tiden men behöver eran råd om ni e snälla
Hoppas att ni får en supe bra julafton med mkt kul och ett gott nytt år 2007
Krama om er alla
ps jag ska vara jultomte för min syster son han e 1.5år hohohoho måste nog börja tränna
krama om er och GOD JUL