~*~* Termometer beroende vänner~*~*
missK jag tror du gör rätt i att ta en paus eftersom det blivit så konstigt med dina cykler.
Men häng självklart kvar härhos oss![]()
missK jag tror du gör rätt i att ta en paus eftersom det blivit så konstigt med dina cykler.
Men häng självklart kvar härhos oss![]()
Havssol jag väntar med spänning på en kommentar om jag får någon![]()
Tack Havssol. Den är ju lite spännande![]()
Snice det skulle ju vara just därför som det tagit sig för att det inte borde
men gyn sa ju att det var helt okej, det skulle inte vara någon fara för missfall vad hon kunde se iallafall
Gud vad skönt Ofir att i all denna körighet och tantbesök att du får hjälp nu. Och utan snack om åldern![]()
Kram kram
Ps. Det är ingen här inne som vill ha en liten katthona på 4 månader...????
Ds.
johoto det är lite tidigt att säga något om det. Men tempa du i lugn och ro några dagar så ska du se att du får svar på et par av dina frågor.
Välkommen förresten
Jag har aldrig hört att kort luthealfas beror på dålig ÄL utan bara att det är svårare att bli gravid eftersom det är kort tid som ägget har att fästa på...
Men lycka till och ställ dina frågor så svarar vi så gott vi kan.
Jättekramen till Jozfein ![]()
![]()
Snice gällande min temp idag så bryr jag mig nte ett dugg att den var lägre eftersom jag allrid har 14 dagar mellan + på äL test och mens. Alltså jag sätter inte BIM efter ff:s kryss. Men ibland så sammankör dem
Ofir1 tack för infon, det hade jag ingen aning om så bra att du kom med fakta
![]()
Myliten då var min teori ganska rätt angående din ÄL då
Snice själv ligger du änna på gränsen
Några känningar åt vardera hållen???
Tack myliten och Fru JD
Bara att vänta på morgondagens temp ![]()
Snice din slarver![]()
Jag tar fram listan så jag kan titta på alla andra också ![]()
Snice jag har inga känningar åt nåt håll.
Inte ens lite kramper som jag brukar ha en hel vecka nnan BIM. Vem vet det kanske är ett gott tecken
Sa till min syster igår att om det tagit sig har det gjort det på 1 försök på 30 dagar.
Då säger hon att Felix blev till så. Deras 6 månaders
Så man hoppas ju lite iallafall...