-
-
fealin: hmm...syns inget i kalendern. alla dagar är bara blåa...
-
ja, eller så är det så att alla som inte har vip får räkna ut sin bim själv! satt och bläddrade bland gamla cyklar och alla har legat på 25 dagar utom en som var 26...så ja får gå på de.
-
Snice: räknar man 13 dagar från den 17:e så borde det väl bli 30:e??
-
Snice....hmm.....du har säkert rätt! aja, ids inte ändra bim. de får stå på den 30:e
-
Ofir1: haha! så din gubbe är också lite virrig?! För ganska många år sedan bad min mamma att pappa skulle ta med ett torskblock och lägga det i frysen då han endå skulle ner i källaren....de gjorde han. Dagen efter då min mamma skulle ta upp torsken för att laga lunch så hittade hon det inte...däremot hittade hon ett vedträ i frysen...hmmm....tro vad pappa tände med i pannan?!
MEN! Dom lyckades få till 2 barn efter den händelsen, så det är inte kört!
-
Jessica: ring gyn å be att få komma på en koll, vul. man blir tokig av att gå och fundera! har en kompis som blödde ut ett foster men gick hela vägen med det andra, så det är möjligt... -
I morgon åker jag och maken på mini-bröllopsresa, blir borta till söndag. Hade tänkt lämna termometern hemma...men nu tror jag att jag tar med den endå. Inte så farligt att ställa klockan å tempa, man kan ju somna om sen! Å det är ju så spännande!
M brukar endå inte vakna...
-
Jessica: låter som en bra idé. Tänker på dig vännen! hoppas det löser sig! vet hur det är när man går och grubblar! i våras fick jag pos och neg på flera tester under en period, blev knäpp! mådde dessutom illa och så. tillslut fick jag komma på en koll, troligtvis hade jag fått tidigt mf men att hormonerna fortsatte spöka...
-
Snice: japp, de va sep jag fick plus. kikade lite å de kurvorna påminner ju faktist om varandra!
hoppas det bådar gott!