~*~* Termometer beroende vänner~*~*
OH Fealin! SKit oxa!! Kramar till dig! Dumma tant!
OH Fealin! SKit oxa!! Kramar till dig! Dumma tant!
Satter in BIM pa mig!!
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8 BIM 21/11
johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c BIM 23/11
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 24/11
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a BIM 25/11
KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BIM 25/11
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 25/11
Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 26/11
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 29/11
Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84 30/11
Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 4/12
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BG 4/12
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 5/12
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 7/12
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 9/12
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 10/12
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin 11/12
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 15/12
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman 16/12
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
Lyckostarna
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c
+ Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
+ Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
Grattis KEK!!!!!
Hej alla tjejer! Nu har jag hittat traden med hjalp av lovefool!! Fick lite panik nar jag inte hittade er! Och har inte hunnit lasa allt som hant heller...
Nagot jattekonstigt hander med min kurva! Ser ut som agglossning var igar REDAN!!!!!
Vad tror ni..? OHHH jag blir tokig..alltid ar det nagot..nu har vi ju inte gjort nagot eftersom jag trodde tidigast pa lordag senast pa torsdag nasta vecka att jag skulle ha AL!Det har har aldrig hant forut!!
Vad tror ni..?
KRAM Till alla
Tack Magda for svaret! Vi far val se imorgon da om det haller i sig. Men konstigt ar det.......
Grattis till brollopet. Det ar kul att vara fru
Lovefool - Du har ju fatt plus
Duntoffla - Gratulerar till mensen da
Ofir - KRAMAR. Jag forstar precis hur du kanner dig! Det ar skitjobbigt. Och alla sagar att man ska slappna av och det hander nar barnet vill komma etc...SUCK!!!!!!! Jag fick varsta gratattacken nar ett par som vi kanner sadar...berattade att dom ska far barn och att det hande hux flux....BADA storroker!!!!! Da tycker jag saklart att det ar orattvist! Jag har slutat helt...rokte inte speciellt mycket innan..men nu ar det slut och kakar vitaminer och folsyra och sa..3 av vara vanner ar redan inne pa barn nr 2 och vi har forsokt sedan deras forsta barn foddes typ. Skont att skriva av sig har! Och tur for oss att det finns forum som har. Jag skulle inte ha nagon att bolla mina "problem" med annars! Ingen skulle forsta. Alla kompisar vi har ar antigen sa laaaaaaaaangt borta fran bebis tankar man kan vara eller sa har dom lyckats pa forsta forsoket..MED BADA BARNEN!
En gang var det till och med ett av paren som sa till oss nar vi berattade om hur trakigt vi tyckte att situationen var...."VI skulle aldrig halla pa sa dar..da skulle vi adoptera!" OK bra for dom men det finns en tid och plats for allt och vi ar inte i adoptions - mood annu! Dom fick oss bara att kanna oss helt ytliga som forsokte far vart eget barn! Blev helt trott.....
hej svejs
Corrector anvanda jag oxa idag...for jag borjade lite senare pa jobbet och sov i 1.5 h langre!
Vet inte om det ar att lita pa men jag ar sa trott pa att tempa och greja sa jag tankte att det gor val inget en gang! :-0
Har 2 OPK kvar sa jag testar i kvall och i morgon! Har inga kanningar pa Agglossning alls.
Snice - Tack for lanken! Laste att mannen inte far bli for varm. Panik..min man ar jattevarm. Han ar alltid supervarm efter att ha sovit. tank om det ar det som gor att jag inte blit gravid?
Athena78 - Hur gar det for dig? har inte haft tid att lasa alla inlagg.Sorry...tempen gar ju ner lite idag..Ser att du testat - oxa...En stor kram skickar jag i alla fall
mala78 - har du fatt spotting nu? annars ar ju tempen hogre an vanligt. Nagra symptom?
Nightfall - vad hander har? Det ar nog for tidigt for att saga nagot interesant har.
Henriks Wife - DPO 9 och har en hog temp fortfarande. Kanner du nagot?
Magda84 - Ni har verkligen varit flitiga. haller tummarna for att det tar sig nu! Hoppas du far ett imp dipp snart.
Ofir1 - bra BD timing. Men varfor har du ett blatt streck?
Min dotter Julia - Har du slutat tempa? men du verkar haft agglossning is tis/ons?
Thessis77 - Ser ju bra ut med allt. Haller tummarna
Sa nu mast jag jobba pa lite!
kram till alla..och sorry till dom jag inte hunnit saga nagot om men jag har varit inne och kikat
Thessis77 - Ja jag har nog det
Forhoppningsvis..Skulle onska att det var pa tisdag! Har besok i helgen.