Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice - Lovande att mensen inte kommit än! Kan nog vara bra att vänta några dagar innan nytt test men svårt att hålla sig undan dem!

Cotterpin - Hur är tempen idag? Såg att du börjat spotta igår..

jessica26 - Så nyfiken på din temp idag!

havssol - Hur går det för dig?

fealin - Ser väl inte så illa ut med BD? Se det inte som kört än.. Räcker ju med en enda simmare och de klarar ju några dagar i dig. Ge inte upp!

skrattigtjej - Grattis på födelsedagen! Hoppas din dag blir bra.

loovefool - Ja, kan kanske vara bra att kolla upp, om du tycker att det avviker från tidigare cykler.
    För mig är det normalt med spotting 1-2 dagar före och efter mens. Fast sist spottade jag 4 dagar innan mens, det gjorde mig lite förvirrad.

• äppelblomman

Duntoffla - Är väl inte säkert, tempen ligger ju fortfarande på coverline. När har du BIM?

• äppelblomman

havssol - Tantbesök? Usch och fy för henne!

jessica26 - Fortfarande fin kurva!

• äppelblomman

Jessica26 - Några symptom då?

• äppelblomman

Jessica26 - Men vad säger du?! Ett plus?! GRATTIS!!!!

• äppelblomman

KEK - Full fart hemma hos er alltså!

• äppelblomman

cotterpin - Så tråkigt.. Kram!

• äppelblomman

äppelblomman som bidrog med dagens goda gärning..

• äppelblomman

pilsa - Ja, kopiera hela listan, klistra in allt där man skriver inlägg. Sen är det bara att klippa ut och klistra in din egen länk där du vill ha den. Busenkelt!

• äppelblomman

pilsa - Bara att ställa markören främst i den raden som är under mellanrummet och sen flytta upp genom att trycka på tangenten över "Enter". Den längre pilen, tror den heter "Back". Hoppas du förstår vad jag menar..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*