Inlägg från: myliten |Visa alla inlägg
  • myliten

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Magda84: vad märkligt! Men nu slog det mig: vi har ju båda precis haft mf! Och det här är första mensen efter?! Kanske är därför?

Fast jag hoppas ju förstås på Bäsebus linje, att det är lovande

Illa mår jag i alla fall fortfarande - 5:de dagen... Så pass mycket att det inte är inbillat. Jaja, det lär ju visa sig!

• myliten

Äppelblomman - var ÄÄRR du? Hur har det gått för dig?

fealin - väntar på dagens temp... Du vågar bergis inte ta den nu när inte babynr1 banar väg

• myliten

Jessica26- Åh, så tråkigt! Beklagar verkligen! Kramar

• myliten

Beklagar Jakey! Kramar!

Fru JD: Aha! Du också! Låter som vi har hittat en möjlig faktor, där.

• myliten

n1ettan: det låter onekligen som om vi är något på spåren! Spotting mellan ÄL och mens efter MA, alltså, när man inte spottar normalt!

• myliten

KEK - där var du snabb!

Kunde inte sova inatt heller. Så vid 02:30 slog jag till och kollade, och fick ett stiligt + med CB digital! Kan avslöja att det inte var direkt lättare att somna sen

Har ju mått illa i 5 dagar, och mina försök att hitta (andra) sannolika förklaringar till det började bli en aning krystade

• myliten

Åh, tack för alla hälsningar!

Måste erkänna att jag är lite mer avaktande lyckligt denna gång. Samtidigt är det så mycket som är annorlunda - inte minst att jag knapp hade några symptom alls förra gången, medan jag nu känner tydligt att det är något på G...

Vet att jag bör flytta ned mig men måste samla lite mod först ...

• myliten

Babynr1: Ingen fara! Bra att det är gjort , det är ju bara jag som är nojjigt Det känns helt rätt att se namnet där nere !

Och beklagar det ovälkomna besöket... Fealin - dags för dig att avvika från din följeslagare!

Äppelblomman, många dagar efter ÄL nu. Hur går det?

• myliten

Min dotter Julia & Cotterpin: all beundran för er viktnedgång! Starkt jobbat, håller med om att ni i rättvisans namn borde belönas rikligt för det, förslagsvis med en bebis

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*