• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Vi får hålla tummarna för dig missK att mensen inte dyker upp!

• fealin

Hejsan alla!
    Jag hinner tyvärr inte gå igenom era tempar nu..(har precis läst ikapp lite)...
    Pilsa: Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt (är det säker inte) och att du plussar snart!!!

Skrattigtjej: När man läser alla dina inlägg så har du en väldigt argsint tråkig (förlåt) attityd. Kan det vara så att du har det mot dom du möter på gyn eller mv också?
    Tyvärr är det ju så att man blir bemött på samma sätt som man bemöter andra. Jag förstår din frustration...vi är alla frustrerade som inte blir gravida...även när vi är 35 så blir vi frustrerade.
    Kanske du ska fundera lite på det..
    lycka till och hoppas att du får hjälp.

• fealin

skrattigtjej: Jag hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver, oavsett vad det är för sjukdom du har i släkten. Mitt skrivande var inte menat som kritik utan snarare hjälp. Jag är en sån där otrevlig ärlig människa som säger vad jag tycker
    Jag hoppas att ditt arga humör inåt, mot dig själv går över när du fått den hjälp du vill ha. Det är ju inte roligt att gå runt och vara arg men inte få utlopp för det på något sätt.
    Nu är vi nog OT här men jag hoppas att det går vägen för dig! kram

• fealin

Grattis Ankiz !!!!

missK: Kul att din temp steg! Första gången på hela kurvan som den bestämt sog för att vara någorlunda jämn! Bravo. Du känner väl inte av någon mens va??

Nightfall: Vilken ökning!!!! Hoppas!

mala78: håller tummarna att ingen tant är på ingång..

Ofir: Vad duktigt ni har jobbat när du äntligen haft äl! Hoppas att det tog sig!

• fealin

Usch..stackare...illamående och kräkningar är aldrig kul..
    Har du fått influensan tror du eller har det med graviditet o göra?

• fealin

missK: Kul med krysset. VAd hände med sambon då? Var han inte med på noterna när det var dags? Tråkigt! Hoppas att dom små simmarna överlevt läääänge..

• fealin

Stackare! *kram*...jobbigt med människor som är helt känslolösa!
    Finns det ingen annan gyn du kan gå till? Vad sa hon om magvärken? Vad berodde den på?

• fealin

Pilsa: Vi får ta nya tag nästa månad! Som tur är kommer det ju nya. Jag förstår att du är deppig...man blir det när man helt plötsligt vågar tro på ett plus för att sedan inse att man inte är gravid. bläää för bebisverkstäder ibland!

• fealin

Vad har hon med din vikt att göra? Sålänge den inte är direkt farlig för dig så ska väl hon strunta i den?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*