~*~* Termometer beroende vänner~*~*
fealin - Tack för tummarna!
Håller med dig, saknar också Fru JD.
Hoppas hon har det bra.
fealin - Tack för tummarna!
Håller med dig, saknar också Fru JD.
Hoppas hon har det bra.
fealin - Enligt CB ska man ju kunna testa på BIM-3 men det verkar som om de flesta plus visar sig på BIM eller senare, så jag vill inte testa för tidigt. Blir nog ett test på fredag, BIM-1, beroende på hur jag känner mig.
Babynr1 - Hittills har min kurva sett annorlunda ut än tidigare kurvor, vilket jag förstås hoppas är något positivt.
Annars är det svårt att säga nåt, skengravid är ju inte så svårt att vara..
Tusse1 - Välkommen!
KEK, Snice - Det handlar väl egentligen inte om att hålla nån på sträckbänken..
Tycker bara det är så jobbigt om man testar för tidigt och får minus. Man bygger gärna upp förväntningar och så blir man så besviken sen.
Dock kommer jag nog att testa imorn, på BIM-1, lite tjuvig måste man vara.
Beror ju på hur tempen ser ut imorn också, dagens temp tycker jag inte sa så mycket.
myliten - Kanske är lite otålig.. vill ha klara och tydliga besked direkt.. Nästan så att man vill att det ska vara ny dag så man kan få ny temp!
Tycker din kurva ser helfin ut! Sänkningen var ju rätt liten och dipen forfarande tydlig.
myliten - Ha, ha! De tror väl inte att vi är kloka som går och tänker och väntar så.. Att en termometer kan ha en sån inverkan?! Snacka om att styras av sin kropp!
johto - Är ingen expert men tycker inte din kurva är så förfärligt hoppig. Dessutom tycker jag att den liknar din förra kurva en del. Borde vara dags för ÄL de närmaste dagarna eller?
Har också känt ibland att tempen lag sig lite på annan "nivå" än tidigare kurvor men det är väl även viktigt hur själva mönstret på kurvan är? Lite åsikter från en glad amatör..
Babynr1 - Ser fint ut!
loovefool - Är inte helt säker men tror att testet kan visa felaktigt plus. Det är ju i allmänhet ett plus man är intresserad av och då kan uvi "luras".
loovefool - Kikat runt lite på FL och det verkar som om folk är lite oense om vad som egentligen gäller. Hittade de som sa att det visat falsk minus också..
Tittade på CB´s hemsida men hittade bara nummer till gratis hjälplinje. Sorry om jag gav falsk info.