• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir: Vad bra att du fick så bra hjälp. Det måste kännas som en befrielse att mer eller mindre kunna lägga över ansvaret på en trovärdig läkare!!!! Nu behöver ju inte du jaga dig med älstickor och fundera och grubbla och undra....tabletter-vul-blodprov. Allt kommer svart på vitt! Grattis!!
    :-d

• fealin

Usch...fick ett kryss nu..inte alls när vi trodde att jag hade äl..
    Det är nog kört den här månaden. Jag får ju aldrig positivt på ältester men får alltid ont i magen dag 14.

• fealin

myliten...nja..om jag inte ens blir gravid när vi får "high scoore" så lär jag ju inte bli det när jag får "good"....
    känns som vi måste träffa väldigt rätt för att det ska bli något. Men ni har legat i minsann!!!! Vi har inte fått ihop det mera tidsmässigt tyvärr. Men nästa månad ska vi sätta av lite mera tid för mys!

• fealin

äppelblomman: din kurva ser ju kanonfin ut! Hoppas hoppas att det går vägen. Spännande!!

• fealin

Gomorron alla.
    Snice: Det är klart att du kan ha haft äl även om FF är lite snåla med kryssen. Ibland är det ju väldigt små skillnader i temp som gör hur, om eller var dom sätter ut kryssen.
    Roligt att du också tror att jag hade äl dag 15. Eftersom älsekretet var borta dag 16 så tror jag ännu mera på dag 15.

Grattis Jessica26!!!!!!! Jag måste bara ställa en mera intim fråga....när man tittar på din BD så myste ni 3 dagar innan äl. Stämmer det?

kram till alla er som fått mens. Ibland känns det tröstlöst att försöka bli gravid

Nu ska jag kika runt lite

• fealin

WOW äppelblomman!!!! Vilken snygg ökning!!! För du satte väl inte termometern under lampan

Myliten: FAstnade ägget igår tro?? Spännande!

Jakey: Fin ökning på dig också igår men ingen ny temp idag ännu.

Babynr1: Din kurva ser ut lite som min...termometern har fastnat på en temp....platt och lite tråkigt tycker jag...men vem vet. Det kanske bådar gott för oss!

FruJD och Bäsebud...väntans tider är såååå tråkigt!!!

• fealin

äppelblomman: Du kan gå in på chart gallery på ff och välja cahrts like yours eller nåt...sedan väljer du pregnance och imp. dip...då får du upp kurver som har dippar så kan du jämföra med din....

• fealin

Vilken ökning Snice
    Vilken dag hade ff satt ut älkrysset på förrut? Spännande!!

• fealin

Mylien : Fin dip du har haft Hoppas att det tog sig direkt igen för Er!

Kan någon med vip flytta fram listan så försvinner inte alla fina dekorationer som Havssol lagt in.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*