• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack Jessica för framflyttningen av kurvan..
    äppelblomman: Hoppas verkligen att det inte är pms!!!
    Håller tummarna för dig!!

Babynr1: Jag ser att vi forsätter att färljas åt...du fick också en liten sänkning idag..
    Det kanske räcker att en av oss tempar..

Tråkigt att Fru JD inte är här på ett tag..

• fealin

äppelblomman: Är det för tidigt för ett CB då? Eller vill du inte testa om det är förtidigt?

• fealin

Babynr1: Det är ju helt sjukt....våra kurvor beter sig exakt lika!
    Jag ligger en dag efter dig....så det du lägger in idag får jag imorgon...hahahaha

• fealin

Snice: Kram! Vad tråkigt! Jag trodde på dig! Du får komma igen nästa månad!

Babynr1: Det är ännu sjukare idag...jag steg 0.2 grader...oväntat va??? Hur kommer min temp se ut imorgon???

Jessica: Hoppas verkligen att det inte är någon fara!! håller tummarna!

• fealin

Babynr1: Tyvärr känner jag inga gavsymtom....gör du? please säg att du gör det..hehe
    Min kurva följer min förra kurva också än så länge. Det blir ju spännande om 2 dagar för det var då den började sjunka förra månaden.

Nu ska vi se om någon annan är vaken här

• fealin

Tack Duntoffla. Din ser också spännande ut! Framförallt dippen DPO 10! När har du BIM?

• fealin

Myliten: Kul att tempen steg idag! Jag tror på dig!

Äppelglomman: Var är du? Skulle du itne testa idag? Hoppas verkligen att du inte fått tantbesök under natten!

• fealin

Bäsebus: Visst är det skumt Våra kurvor ser exakt likadan ut. Babynr1 ligger 0.1 grad högra än mig men hon tempar ca 1.5 timme senare än vad jag gör...Vi får hoppas att det är positiva kurvor vi har! Hur går det för dig? Tråkig väntan nu bara?

• fealin

Men Babynr1 Inte får du åka till London *upprörd*..hur ska jag då veta vad min temp kommer vara??? -:?

Eller menar du att jag måste tempa själv i helgen..?

• fealin

Äppelblomman! Det verkar verkligen lovande. Tråkigt att du inte hade något test hemma. Men det kanske fanns en anledning till det. Det hade kanske visat minus för att imorgon visa pos!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*