~*~* Termometer beroende vänner~*~*
myliten: Om du mår illa kan du väl testa? *peppar*..
Vi är sååå nyfikna!
myliten: Om du mår illa kan du väl testa? *peppar*..
Vi är sååå nyfikna!
lovefool: Varför vill du inte vara med på lsitan?? Har du tröttnat på att göa bebisar?
Babynr1: Jag vet hur det känns när man börjar fundera på om något är galet. Det måste ändå kännas bra att få gå på utredning. Hur länge har ni försökt? *kram*
Pilsa: VArför struntar du i dom 2 låga temparna? Var det fel tid eller något annat?
Pilsa fick du positivt på ältest då innan dag 8?
Jag förstår inte..Du kollade Ofirs ältest för att se om du hade äl?? -:?
okej..*s*..då förstår jag. Jag vet inte hur jag hade gjort med dom 2 låga temparna. Kan du inte komma på någon anledning till att dom blev låga? Om du kan det så går det ju lätt att strunta i dom. Bra iaf att DU har koll på äl även om inte ff har det just nu
*s*..Pilsa...jag släpper också ut o in katterna hela nätterna...men det har nog inte påverkat min kurva. Jag håller nog lite på bäsebus teori om att ägget kanske inte släppte. Då är det ju bättre att använda dom 2 låga temparna så kanske ff kan hitta en ev äl senare. Om inte kan du kanske anta att du hade äl dag 8...även fast det låter tidigt med tanke på hur lång cykel du hade förra månaden...men jag är ju ingen expert..
Jag förstår dig Pilsa. Hoppas att ni fick till ordentligt med mys då och nu är det bara att sitta o vänta på BIM.
kram Babynr1!! Okej då....ha det så kul i London (fast du lämnar oss)!!!
bye