~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Lovefool.. prova sätt ett + under dag 19, blir det någon förändring då? Funderar på om själva krysset kan bli heldraget då. Missade du att testa den dagen eller?
Lovefool.. prova sätt ett + under dag 19, blir det någon förändring då? Funderar på om själva krysset kan bli heldraget då. Missade du att testa den dagen eller?
Ofir.. inte behöver du vara sist för det, du tycker jag du kan placera dig högst upp.. den vi hoppas mest på
Emma.. vad gör du??? Godmorgon, upp med tuppen
Ok, plockar bort dem igen då, lite trist eftersom jag faktiskt frågade i början om jag fick hoppa med och då var det ju helt okej. Men, men.. har visserligen inte aktivt svarat på funderingar på ett tag, men hade ju varit trevligt att blivit tillfrågad först eller fått ett nej direkt då!
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BIM 5/10 ?
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 7/10
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM 12/10
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 12/10
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 16/10
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 21/10
ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 22/10 (?)
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 5-6/11
Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 19/10
+++Lyckostarna+++
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065 BF 14/6-07
Nej.. struntsamma, trodde bara att man var välkommen om det var tempmetoden man använde och trodde inte att det var nått specifikt med nått datum, tycker bara att det är trist att det ska behöva komma när det gått så långt som 100 sidor. Nej, för min del gör det inget, jag behöver itne vara med, var mest för att det skulle finnas gravkurvor att jämföra med också, men det har ni ju så det räcker ändå. Men nästa gång kan det ju vara aktuellt att fråga först.. var ju mycket av de irritationer som uppstod i andra tråden, att folk bara gjorde saker och när man då varit "godkänd" från start så blir man ju lätt förvånad när man helt plötsligt är borta, inte minst när Havssol själv var den som välkommnade mig.
Ofir.. min tolkning är att du har ofullständig äl, din kropp försöker lossa, men det går inte, därav både fertila flytningar av och till i din kurva samt även halvpos på test, men du har inget riktigt helt pos test tyvärr.. men många sk skvaller, både ljusare och mörkare. Tror du skulle behöva ev kolla upp med blodprov om du har ägglossat alls.
Men blir lite fundersam när du skriver att du har typ som mensvärk.. antingen så kan det ju då vara att det moler och drar just för att det inte förmår att släppa.. eller så finns då den jag tyvärr ser lite mindre trolig just nu.. men ändå fullt möjligt just nu (speciellt med massa halvpos äl-test) möjligheten att du blivit gravid?!?
Min starka rekommendation är att du tar kontakt med gyn, för att få göra blodprov angående äl och samtidigt kan de då leta efter möjligt hcg.
Å du gumms.. klart du får vara jobbigt, det ÄR jobbigt att inte ha en aning *kramis*