~*~* Termometer beroende vänner~*~*
36,5 skulle de stå såklart!
36,5 skulle de stå såklart!
Fru JD: svårt att säga... är det cb´s test du använder? när på dygnet testar du?
jam: nja, vet inte riktigt, lite flytningar å sen fick jag nyss en mysko känsla i magen, kändes ungefär som att det donade, fast inne i magen... sen har jag lite "Foglossnings-ont" svårt att förklara om man inte haft foglossningar...kan ju vara ett tecken?! Försöker att inte känna efter så mycket.
Jordgubb: har hört av flera att örontermometer ej rekomenderas, bättre att tempa, analt, i armhåla eller munnen. Jag tempar i armhålan men tänker köpa en ny och börja tempa i munnen, vilket ska vara säkrare.
jam: ja verkligen! jag hade tom glömt att jag började närma mig bim! Kom på de i fredags! Har så mycket annat att göra nu att jag totalt glömt!
blingring: jo, ja vet, just därför ska jag köpa en termometer så jag kan tempa i munnen i stället, skrev det tidigare...
Snice: Får hoppas att du har rätt! Jag hoppas också på att vi prickat rätt! Har myst som aldrig förr!
blingring: men nog är väl armhåla bättre än öra, eller?! har läst det nånstans. Blev ingen termometer idag, glömde de när jag var på stan...
Havssol: Tack!
får hoppas att det inte är bara kurvan som är bra utan att det är en liten räka som är anledningen!
Snice: japp, blev så glad i morse!
Nu är de bara å hoppas att den håller sig där...eller stiger!
blingring: eftersom jag kliver upp kl 02.50 i morron orkar jag inte testa då, blir på torsdag... testade i morse med mirres billiga stickor, neg, men efter 1 timme fanns en svagt sträck...
blingring: jo, blir nog att testa med cb på torsdag...om jag kan hålla mig så länge!