• Korpan

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Pilsa, vanlig luthealfas är mellan 12-16 dagar, din tempkurva visar ju att du är på 14 dpo, och om du har en luthealfas på 11 dagar så hade du BIM för 3 dagar sedan..
    eller om du har som den "längsta" luthealfasen på 16 dagar så har du 2 dagar till BIM.

• Korpan

pilsa, man har ju oftast en konstant luthealfas, alltså samma som man brukar ha, och jag såg att förra månaden hade du en fas på 18 dagar..? nåja.
    Jag skulle tro att det syns nu på test ifall du är gravid, men jag skulle ändå råda dig till att vänta till 18 dagar efter förmodad ägglossning för att vara på den säkra sidan, vilket är det rekommenderade antalet dagar för test.

• Korpan

äppelblomma, kanske, om ett tag! har ätit mycket värktabletter och även gjort cellprov idag, så det lutar åt att ingen äl blir! Men annars så borde det bli om 2 dagar.

• Korpan

ja pilsa, det är nog läge för den där testen nu!

• Korpan

Är det endast jag som tycker det är jättejobbigt med all list-puffning? Listan BLIR ju puffad ändå mest hela tiden, när folk ändrar sina siffror och liknande. Hela tråden blir ju uppfylld med en massa LISTA bara, och jag själv tycker det är jättejobbigt att behöva leta svar på någon fråga fem sex sidor tillbaka bara på grund av allt listpuffande..

• Korpan

hoppas du får komma in snabbt pilsa! *krama*

• Korpan

skönt att höra att du kommer att få hjälp pilsa! Synd att det ska göra ont bara!!

• Korpan

myliten:
    EW= ta en "klick" och lägg i ett glas kallt vatten. Om den sjunker och inte löses upp är det ew.

Sperma= ta en "klick" och lägg i ett glas kallt vatten. Om den flyter och går att lösa upp är det sperma.

Det går också att stretcha ew flytningen om och om igen mellan fingrarna, medan sperma tappar spänsten fortare och brister när du försöker töjja.

• Korpan

myliten:jag "litar inte på" sperman i ca 2 dygn.. sen borde den vara borta! :)

• Korpan

Snice: Ja. Nej, inget alls. Nej, jag känner min kropp och det stämmer inte.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*