~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Grattis till alla nya som plussat har inne! Verkligen kul!
Ska ga in och titta pa kurvorna..och forsoka analysera lite mera..i vantan pa BIM alltsa...oh vad tiden gar langsamt! Blir tokig!!!
Grattis till alla nya som plussat har inne! Verkligen kul!
Ska ga in och titta pa kurvorna..och forsoka analysera lite mera..i vantan pa BIM alltsa...oh vad tiden gar langsamt! Blir tokig!!!
Lovefool och Jessica26! Tack!
Jag ska prova det nu! Det tog ett tag innan jag hittade era svar...denna traden bara sprutar ut medelanden
kul!!!!!
Stor kram till Jessica26!
Snice - Brukar du ha spottings innan mensen?
Fealin - Vi har BIM nastan samtidigt! an sa lange ser din kurva bra ut..jag ar som du..vill absolut inte hoppas pa nagot..
Vad hande med myliten? Jag sag att det ar en ny cykel som startats idag? eller har det blivit nagot krux pa FF?
Kram
Fealin! Ja jattekul! Sa kul att kunna foljas at med alla har inne..det ar sa jobbigt att vanta...forsoker sa mycket jag kan att inte tanka..min gynekolog sa aven att jag skulle sluta tempa efter AL. Han sa att det blir stessigt och sa...men jag kan inte lata bli...denna helg aker vi pa brollop och sedan ar min man pa resa nasta vecka...sa jag far forsoka syssla med nagot da och inte "bara" vara pa FL. Har min bulldog som har ont i ogonen sa jag pysslar med honom. Far bli som en liten substitut bebis
(skoj skoj)
Vad menas med det har tifasisk? Hur ser man det nu pa en kurva som min som jag tycker gar lite upp och ner hur som helst...?
Alltsa om ni kollar pa min December kurva..var den trifasisk? da var jag gravid namligen.....
TACK FOR HJALP med analys
HEjsan! Brodsmulan: Tack for dina inlagg! Och nu ser jag pa min Dec kurva...forstar nu vad du menar
Va? Ska man inte testa for agglossning pa morgonen? Varfor det gjorde ju jag....kan det vara fel nu?
Jag har lite smaont som en stickande kansla nere vi hogra ljumsken mot...typ dar troskanten borjar..
Jag vet att det inte ar håll...jag inbillar mig att det ar agget som ar pa vag ner och ska fasta sig i livmodern...vilka ideer man kan fa...Kalla mig tokig om ni vill
JAg har oxa bestamt att andra tillbaka till OPK metoden pa FF..forstar inte varfor dom vill satta AL pa dag 14 och streckad konstig linje...och med OPK sa blir det klart tydligt dag 15..
Vad tror ni?
OK Tack igen for svar! Topp trad det har ar..jag anvande CB digital som man far antingen en glad gubbe med eller en tom cirkel.
KRAM