~*~* Termometer beroende vänner~*~*
myliten kan det inte vara så att äl är på gång för dig tempen brukar väl sjunka lite innan för att sedan gå upp? Alla får väl inte alltid utslag på äl-testen trots att man har äl? Brukar du använda äl-test?
myliten kan det inte vara så att äl är på gång för dig tempen brukar väl sjunka lite innan för att sedan gå upp? Alla får väl inte alltid utslag på äl-testen trots att man har äl? Brukar du använda äl-test?
Hej Pilsa jobbigt för dig att mensen inte kommer igång ordentligt - det troligaste är väl att du hade äl dag 16 precis som du skriver. Du har ju visserligen en tempökning på 0,3 grader mellan dag 28 och 29 och sedan lägger sig tempen på en ny högre nivå, skulle du kunna haft äl då? Jag tror inte det men jag spånar bara du har ju inte EW så det är nog inte troligt. Har du gjort grav-test de senaste dagarna (ledsen om jag inte följt med om du skrivet det)?
Myliten är det EW kan du nog vara ganska säker på att äl är på gång (ni andra rätta mig om jag har fel). Är du säker på att det är EW? Kan du sträcka ut det mellan tummen och pekfingret? Något konstiga fråga man ställer här, tänk om man skulle fråga någon irl om deras flytningar gick att sträcka ut, hihi
.
Hej på er alla det är ingen ordning alls på min temp denna månad och de beroer på förkylning och mkt störd nattsömn (min lilla kille är sjuk) så jag får lita på flytningarna och äl-testerna denna gång.
beror skall det stå
Tänkte försöka mig på att analysera några kuvor idag (ni är så duktiga på det).
Snice: Spännande dag för dig - håller tummarna
Jam: Hur går det för dig - tempar du inte efter äl?
Cotterpin: Ser bra ut - liten sänkning idag fast det är ju långt till coverline. Imponerande viktnedgång - grattis.
Jessica26: Härligt med en liten ökning idag.
Äppelblomman: Snygg kurva ser riktigt lovande ut när den tempen lägger sig på en ny högre nivå - några symptom?
Grattis Jessica - svagt plus mkt spännande
Själv har jag antagligen äl idag
Japp vi ligger i
Snice - en liten hypotes bara - kanske det var så att du hade äl dag 18 och att spottingen du fick 8 dar efter det var pga implantation - vad tror du?
Själv är jag ganska säker på att jag hade äl i måndags - vi får se hur ff väljer att göra med mina konstiga temperaturer.
Snice: ja din kurva är förbryllande, jag håller tummarna för att det var imp-spottings du hade.
Äppelblomman: tänker du testa snart eller är du så fräck och håller oss på sträckbänken
ett tag till?
Myliten: snygg imp-dip, funderar du på testa?
Jakey, BabyNr1, fealin: Hur känns det, några symptom?
Bäsebus: Imorgon kommer krysset
n1ettan: ni jobbar på bra