• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Lovefool, jag känner igen från förra månaden hur trist det var när ÄL inträffade flera dagar senare än man tänkt sig! Jag trodde inte jag skulle få ÄL alls så när den kom blev jag ändå glad! men det innebar ju en längre väntan....

Brodsmulan, om jag inte minns fel så var ju du duktig på detta med ÄL-tester också?! Tycker du det var ett bra komplement till temp.metoden? Vilka tester funkade bra? Jag är ny med tester men ville gärna samköra för att se hur det stämmer in! Jag använder Ovu tell som jag beställde från babyornot. Idag visade sig ett svaaagt teststreck... kanske betyder att det snart är på G ed ÄL?!

• Snice

Hur känner du Dulia?! BIM närmar sig med stormsteg!!! Den här kurvan pekar mer uppåt än förra tycker jag. Men det vet man ju aldrig vad det betyder... men jag hoppas för dig!

MissK, ja risken finns ju för ÄL när han är borta... beror lite på hur dina cykler sett ut innan också!
    Har du oftast ÄL så sent som dag 30? Isåfall hinner han ju hem! Vi får hoppas på det bästa! Fortsätta med analysen, väntandet och sen står man med facit i hand... *kram*

• Snice

fealin! Välkommen! Har du frågor så bombardera oss! Alltid borde nån ha svar på det du undrar över!

• Snice

Ojoj, här är man borta en timme och ni skriver som attan!!!

Välkommen Kattkatt! Kul med en som även studerar i ämnet och runt omkring! Då kanske du kan ge oss expertråd! *hehe*

Cotterpin, jag tycker absolut också att din kurva ska vara med!

fealin, hur gick det för dig med registreringen?

Havssol, visst blir man glad när flytningen sätter fart! Jag fick liiiiite eggwhite på f.m och genast steg mitt humör! Likaså när testat visade ett svagt streck... (har bara haft blankt innan)! Min man inser allvaret i detta och är nu beredd på mys ikväll och de närmsta dagarna!

• Snice

Fru JD, vad tråkigt med missfallet. Förstår att du ville vänta på att komma igång först så det inte blir tok igen!

inforama, lägg inte bara tråden till favoriter- häng med här du med!!

• Snice

Snyggt fixat Havssol!

Sov gott Cotterpin!

• Snice

Skriver in BIM som jag får precisera/ändra sen när jag vet exakt! Blev så sugen på att ha datum att rikta in mig mot!

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥

Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BIM 28/9
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/162721
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
    MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
    Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl BIM ca. 8-14/10
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman

+++Lyckostarna+++
    + KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
    + Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07

• Snice

Jessica26, du har säkert ÄL nu närmsta dagarna! Ser på förra kurvan att du inte får några jättehopp gällande temperaturen vid ÄL, så det kan väl vara samma nu? ÄL-test kanske också visar positivt helt plötsligt?!
    Jag väntar också på min ÄL.... och hoppas på positivt test snart!!

Välkommen du med Ditten! Om du en vacker dag vill lägga till dig, så gör du det! Vi är glada att du följer kurvorna!

• Snice

MammaHela, guuud va spännande med dina symtom! Hoppas hoppas detta är din turtråd! Det vore ju en kanonstart!!!

Idag har det varit så kul med nya tråden! Ny energi ramlade in!! Va mycket vi skrivit!!!

Välkommen pilsa!

Apropå detta med vita pluppar... jag har många såna eftersom jag jobbar nätter och omöjligt kan tempa samma tid varje dag... Men det verkar funka ändå (förmodligen för att jag sover ungefär lika många timmar ändå)!

Min BIM ramlade bort så jag lägger in den igen!

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
    Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BIM 28/9
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
    MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BIM 28/9
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
    Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl BIM ca 8-14/10
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman

+++Lyckostarna+++
    + KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
    + Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07

• Snice

Amlin, välkommen!! Om jag vore dig så skulle jag lägga upp en kurva ändå i väntan på att starta upp! Kul att jämföra sina gena kurvor om inte annat... och så får du all din tempinfo samlad på ett ställe!
    När tänkte ni börja?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*