• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det känns löjligt att ha identisk kurva med Babynr1....tur att hon inte lägger in sin dagstemp idag...då blir det mer spännande för mig imorgon....

• fealin

Hej alla ni söta.
    Jessica: Vad hände??? massor av kramar till dig!
    Äppelblomman: Du håller oss på stäckbänken! börjar göra ont nu...hehehe hoppas på dig

Duntoffla: Du ligger fortfarande ganska högt trots sänkningen idag! Höj imorgon så blir nog allt bra!

Myliten: Ser ju kanon ut! Håller tummarna för dig!

Tyvärr är ju inte Babynr1 här...vi har ju identiska kurvor..men jag sänkte mig lite idag...så den här berömda trifasen blir det nog si o så med. dessutom är min kurva denna månad exakt lika som förra månaden...¨så det är nog kört för min del.

Fru JD. Kul med en ökning idag! Tyvärr är jag som sagt körd den här månaden men just nu deppar jag inte för det. Har varit på roligt kurs den här helgen och är hur inspirerad ösom helst över andra saker än barn (som tur är ibland annars skulle man deppa ihop)

sisf: Di kurva ser fin ut men nästan alla punkter är vita??! Bättre tempningstider kanske??

Bäsebus: Din kurva bara stiger o stiger....wow!

• fealin

Jag fattar inte hur man kan ha exakt likadan kurva den här månaden som förra..
    ....OCH lika som Babynr1...snacka om att jag har en tråkigt enformig kropp. Eftersom jag inte var gravid förra månaden lär jag ju inte vara det den här heller.

• fealin

Tack Bäsebus för de optimistiska tankarna..
    Kul att din kurva bara stiger o stiger

• fealin

GRATTIS Myliten! Jag trodde ju på dig! Vad kul!!!
    Håller tummarna för att det går vägen den här gången!

• fealin

Godmorgon!
    Jaha..då var det nog kört den här månaden. Tempen sjönk 0.1 och jag kommer alltså få mens imorgon. Det är lite tråkigt när korppen och tempen är SÅ förutsägande. Det finns inte ens något minsta man kan tolka som kanse kanske ett puss ändå...
    Det som är positivt är nog att den dagen (?) man blir gravid kommer man lätt att kunna se skillnaden.

• fealin

Tack FruD, myliten och Thessis77!! Ni är så söta och extra kram till Frun!
    Men visst vore det ändå kul att någongång få gå o köpa ett gravtest och vara nervös att kanske kanske...

• fealin

oj...jag tog mod till mig och ringde gyn (landstinget)....vi kunde få en tid för start av utredning luciaveckan...hjälp!!!
    Jag vet inte om jag vill...allting blir ju så krävande då på något sätt...usch...vi måste nog fundera på hur vi ska göra..

• fealin

GRATTIS Bäsebus! Vad kul!
    Tack Snice för uppmuntrande ord. Du är alltid en klippa..

Jag tänkte just som ni sa...att man kunde liksom få mjukstarta en utredning. Min man är helt med på noterna men jag blev osäker nu. Damen på gyn sa typ..jaha...för varje månad som går när du är över 35 minskar chanserna dramatiskt att bli gravid. Det är lika bra att ni kommer på första lediga tid (vi har försökt 8 månader). Då blir det gynundersökning på mig, blovprover och vul. Min man undersökning av hela "paketet" så att alla delarna sitter på rätt plats och spermaprov.
    I stockholm finansierar dom inte provrörsbefruktningar på flickor över 35 . Däremot gör dom utredningen. Helt plötsligt känns bäbisgörande så kliniskt och något som fler än jag och min man är inblandade i...nja...jag tackar nog nej till tiden och så forsätter vi ett tag till...8 månader är ju inte så länge och vi har nog inte träffat äl på exakt dag så många gånger men vi sa (mannen och jag) att vi ska köra hårt varje dag nu (i ältider) oavsett jobb osv..

• fealin

Fru JD: visst är det svårt att fatta beslut! Hur länge har ni försökt? Du är ju också flicka på 35 hehe

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*