• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Jadu Fru JD...min mamma kom inte i klimakteriet förrän hon var 65..så några till år borde man ha på sig..även fast man får jobba lite längre..
    Gyndamen gav inget gott intryck över huvud taget kan jag säga...men man är väl ganska känslig när man ringer och tolkar varje ord och tonfall som säger som värsta domen..

• fealin

Babynr1: om du visar dina kurvor så kan dom ju tolka mig på samma gång..
    I sverige är det ju i princip gratis (högkostnadkort) om man går inom landstinget. Privat är det ju såklart dyrare men går säkert fortfare. Spännande att du ska gå nu i december! Får se vad dom säger om kurvor och så....vad är du du mest undrar över?

• fealin

Duntoffla: Hur kommer det sig att du har ett heldraget kryss på kurvan chart overlay och ett hackigt kryss på den nedre kurvan...Är dom inte samma? Din temp stiger ju fint! Det är bara att hoppas!

Ja...min kurva steg idag ?????
    Iof hade jag värdens huvudvärk när jag vaknade så det kanske var därför. Något som är annorlunda den här månaden är att jag har haft mensvärk i 3 dagar och det brukar jag aldrig ha förrän mensen har kommit. Vi får väl se när tanten dyker upp....förra månaden ville hon ju ha eftermiddagsfika istället för förmiddagskaffe..

• fealin

Lovefool: ÄR det sant? Först plockar du bort dig från listan och säger att du inte kan bli gravid och sedan ser jag äppelblommans kommentar Grattis? Är det de som är trixet när man vill bli gravid?! Jag säger också grattis även om jag inte vet riktigt vad jag säger grattis åt..

• fealin

myliten: Jag tycker ju inte heller att ett biologiskt system kan vara så förutsägbart....så det var väl tur att jag ´gick ifrån standardkurvan..hehe...då finns det ju lite mer utrymme för spekulationer...och det tycker vi OM

• fealin

Jag hoppas också att kurvan håller sig uppåt i morgon men jag tror nog inte det. Tanten har fortfarande hållt sig borta men nu på eftermiddagen blev jag alldeles matt i benen och höll på o svimma Så antagligen kommer tanten med besked!

• fealin

myliten: hehe..nix, hon var inte sugen på eftermiddagsfika idag...hon kanske suktar middag?? haha
    Det har hänt någon gång tidigare att jag har svimmat eller hållt på att svimma och då har det varit i samband med migrän men aldrig i samband med mens eller så...brukar inte gå runt o svimma...funderade om jag hade ätit förlite men det har jag inte. Jag har ingen aning om svimfärdighet skulle vara ett gravsymtom? Jag fick nog bara lite lågt blodtryck...hehe

• fealin

Godmorgon på er! Stressigt här idag så tyvärr hinner jag inte läsa ikapp just nu men hoppas på det senare!

Min temp sjönk idag igen men JAG HAR INTE FÅTT NÅGON MENS ÄN!
    Jag har ALLTID haft 29 dagars cykel (i 20 års tid!) Alldrig gått över tiden. Nu är jag på dag 30 och mår illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Igår som sagt fick jag ett svimmningsanfall och alldeles matt i benen. Antingen är det gravbaciller eller höstinfluensabaciller..jag hoppas på det första men jag vågar inte tro något eftersom tempen skunker.

Hoppas det går bra för er andra...jag ska läsa ikapp så nsart jag hinner! Kul att Duntoffla är kvar på toppen utan mens!

• fealin

gud hur jag stavar...jaja..gravtecken??? *ursäktar min dåliga stavning*...har blivit akut ordblind..eller så har någon ändras om bokstäverna på tangentbordet

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*