• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Massor av kramar till dig Ofir!
    Tyvärr är ju inte världen rätt vis.. Ju förr man inser det och accepterar det ju bättre mår man nog. Tyvärr är det svårt....tänk om världen var rättvis? Då skulle man inte uppskatta saker/händelser lika mycket...Ärligt så tror jag att den dagen du blir gravid blir du 100 gånger gladare, mera tacksam och ödmjuk än en person som blir gravid direkt och tar det för givet att det bara är att "producera".
    Men...visst är det tungt ibland.

• fealin

Duntoffla: Gud så skönt att någon blir glad när tanten kommer

Spännande med så många BIM runt hörnet! Ska kika lite.

• fealin

Magda84: Om du tittar i kalendern har dom kanske lagt ut när du ska ha mens. Vet inte om det också är en vip funktion...

• fealin

Magda84: Okej...då vet jag inte hur du ser det. Kanske någon annan här som vet som inte har vip.

• fealin

Snice: Du kan ju korrigera temptiden på ff...då räknar den ut vad tempen skulle ha varit om du tempat normaltid. Det är ju inte säkert att det är helt RÄTT men antagligen bättre än några timmar försent. Jag har upptäckt att tempen (min iaf) stiger ca 0.1 grader per timme på morgonen mellan 5:30 och 7:30

• fealin

Snice:Jag ser att du redan har tempat för imorgon så du vet att du inte missar det..

• fealin

Kul att se dig Frun....just nu funderar jag på vad som är värst..tiden mellan mens och äl eller mellan äl och BIM....jag tycker nog den här tiden är värst...sen kan man ju iaf känna efter, analysera och fundera...nu bara går man och väntar på att dagarna ska passera...jaja..så illa är det nog inte riktigt men ändå. Har du provsmakat någon glögg än tro?

• fealin

Snice: Under "Data" och "Temperature Corrector" kan du räkna ut vad tempen skulle ha varit. Ändra kan du ju göra bara genom att klicka på dagen antingen i kalendern eller på charten så är det ju bara att ändra..men det kan du säkert redan..

• fealin

Snice: Under "Data" och "Temperature Corrector" kan du räkna ut vad tempen skulle ha varit. Ändra kan du ju göra bara genom att klicka på dagen antingen i kalendern eller på charten så är det ju bara att ändra..men det kan du säkert redan..

• fealin

Snice: jag inte bara stammar jag är för sent ute dessutom..
    Jag har gjort så en gång och kände att det var det mest rätta för mig. Jag satte det då till ordinarie temptid

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*