• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

jävla mens skit,varför kommer hon inte då,finns inte en enda strimma av blod nu,fan vad jag hatar denna väntan.

• pilsa

nja fealin,vet inte men tror att mensen är på g,det kom blod när jag var på toa i morse men nu har det inte varit något mer,men det är nog bara en tids fråga.

• pilsa

Så kom mensen då försök nr 13 var inget tur nummer,får se om styrkan kommer åter för försök nr 14,suck.

• pilsa

Tack Thessis,ja,det känns tungt,var så glad att jag älade.

• pilsa

tja,jag älar inte i vanliga fall heller 2 gånger innan utan äl,så jag var sååååååå glad denna gången,men nepp,ingen tur,hoppas på äl på nr 14 oxå nu då,annars är det tungt.

• pilsa

ja du Ofir,har ju försökt få hjälp,men jag fick tvinga mig till pergo,hon gjorde inga prover ingenting,bara anmärkte på min vikt och då kanske det rör sig om 10 kg över.
    vet inte om jag orkar leta upp någon ny,kanske jag äter pergo som jag fick om jag inte älar denna gången som kommer nu.

• pilsa

Tack tjejer för alla kramar i går,mensen är inte nååååådig denna gången blöder som en stucken gris,känner mig yr och matt,så ingen träning i dag.

viskar jag dricker Glögg nu.=)

Grattis Kek,vad roligt,Lycka till nu=)

• pilsa

god kväll tjejer,i dag fick jag hem min nya termometer,testade under tungan fick upp 36,07 grader,testade med örontermometern fick upp 36,2.
    så örontermometern är inte jätte fel,men liite,tycker dock att det tog vääääääldigt lång tid för tung termometern,örontermometern är färdig på ett kick.

kram

• pilsa

Athena,ja,jag håller med dig,men 2 minuter är en evighet med den under tungan.

Jd,ja,men jag får väl plågas,kanske min kurva blir mindre hoppig nu,vad vet jag.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*