Inlägg från: snöstjärna
|
-
-
Lite OT. Men lite roligt i dag tror jag alla behöver:
www.kossan.se/roliga-filmer/massor_med_roliga_katter.htm
-
Tack så mycket äppelblomman ;)
-
Snice:
Ja det preliminära krysset är tillbaka på dag 17.
Men det känns så fel. Har ÄL flytningar nu å två dagar tillbaka. Lagom tajmat till sambon kom hem igen, vi kör på å tempar på .. känns som ÄL varit nu någon av dessa tre dagar för min del ... får vänta å se vad FF säger längre fram...
Å om det var dag 17. Borde mensen komma i morgon eller övermorgon då jag haft sån L-fas på 11 dagar innan?! -
Ankiz: Ne de e så jag känner med, de e nog nu i dagarna. Så de e bara å ligga i det ;) Å hoppas så kommer nog kanske krysset flyttas oxå ..
-
ÅH JAG E SÅ LESS. Va tusan!
-
fealin: Ja den e sååå svajig. Jag förstår mej inte på den, eller min kropp. Jag har haft ÄL-klet nu i ett par dagar. Så jag antar ÄL varit eller är nu i dagarna ... men så e den så konstig kurvan =( -
OT men roligt: www.deviantart.com/deviation/40255643/
-
Men alltså, ska det vara så här? Som ett dragspel?! Dag 31. Aldrig haft sååå sen ÄL nånsin .. å den verkar ännu inte ha varit om man kollar på tempen???
Jag funderar om jag måste sluta tempa.
Efter jag börjat så har jag haft cyklar på 38 & 42 dagar, å denna gång läre de bli ännu längre ...
Innan tempningen hade jag nån enstaka gång längre än 33 dagar =(((
*DEPP*
-
äppelblomman å myliten å nightfall:
Ja den e så taggig, å så sen i sånna fall. Brukar inte ha det så här.
Började tempa 22 Juli i år. Mitt inne i en cykel. Å sen har jag tempat en hel cykel .. å sen denna.. första var 38 dagar å sista 42. Å denna läre bli långt över 42?
Brukar som sagt ha mellan 30-33 annars.
Känns så fel.
Å världens halsbränna å deppighet. Åh så jobbigt!