• jamis

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Havssol: jag tempade inte idag Jag e lite tråkig men jag tycker det är så jobbigt att tempa precis kring BIM... önskar att jag kunde vara cool och göra det, men jag blir så nervös och sover dåligt...

• jamis

Havssol: Skönt att du förstår Jag mår bra, har haft molvärk nu sen dag 11, känningar har jag haft sen ÄL Men det skulle kunne vara som förra gången jag var gravid. Då kändes det hela tiden som att mensen skulle komma och det brukar det inte göra när jag ska ha mens, då är det tyst i 4-5 dar innan mens och sen kör den igång med värk och allt, så det finns ett litet hopp. Samtidigt vet jag inte om pergon påverkar så att det känns annorlunda.

Min läkare ringde igår och berättade att 2 ägg hade släppt, kunde se det på ett blodprov jag tog 1 vecka efter ÄL, så hon hoppades oxå

• jamis

Havssol: Hi hi Tack! Jo, jag är ganska nöjd med värdena oxå Och tvillingar vore ju rena lyxen! VILL HA!!

• jamis

Härligt med kryss Jessica!

Äppelblommans kurva ser oxå bra ut med en höjning idag!

• jamis

Pilsa: Jag tror du får ditt kryss utsatt imorgon om tempen e hög då

• jamis

Havssol: jag hoppas på en inplantationsdipp för dig!

Undrar var Magda är med sin temp Det ser lovande ut!

Marianne83: Min läkare tyckte inte heller om att man tempar, hon menar att det stressar kroppen. jag tycker att det har varit bra för att se ungefär när jag har ÄL, sen kan jag inte tempa runt BIM för då blir det för svårt att sova

Athena: Det ser ju inte så bra ut med tempen som gått ner, men en dag mens är lite väl lite... Hmm...jag vet inte. testa så vet du säkert.

• jamis

Havssol: jag mår bra Känner inget speciellt så mensen kommer nog imorgon eller på fredag tyvärr

• jamis

Havssol: Du e sååå söt Jag blir så glad av dina uppmuntrande inlägg. Ja, blodprovet var verkligen bra och min slemhinna var så fin och tjock (10mm) så nog borde det fastna ett ägg tycker man, men då borde jag väl känna nåt iaf. Har iofs kännt lite molvärk i dagarna... men du vet hur man är... Jag börjar redan planera för nästa försök så jag inte ska bli för besviken.

• jamis

Magda: det låter ju väldigt spännande iaf! Jag hade oxå mensvärk kring BIM när jag var gravid förra gången och annars brukar det komma precis innan jag börjar blöda. Hoppas det bådar gott för dig!!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*