~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Grattis Bobbo! Underbart med plus!!
Grattis Bobbo! Underbart med plus!!
Hej o hå alla!
Blir nog störd på mn kropp. Enligt förra cykeln skulle jag ha BIM idag, men ingen mens i sikte. I och för sig är det helt ok, min lutealfas kanske blir lite normalare (förra gången 9 dagar, vilket är för kort).
Jessica26: Visst! Var lite ute igår och tog vin, men försökte behärska mig och drack inte så mycket. Det kan ju ändå ha inverkat lite på tempen. Och så det där med vintertid förstås.. Men huvudsaken är att den inte sjänk i alla fall
Flyttar mitt BIM till lite senare (14 dpo)♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 17/10
Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 1/11
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool BIM 1/11
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 2/11
Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065 2/11
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1 2/11
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 2/11
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/11
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 4-5/11
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 Bim 6/11
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol 9/11
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 15/11
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 17/11
Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d (10) BIM 20/11
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8 BIM 21/11
KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BIM 25/11
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 26/11
Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78
Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
+++Lyckostarna+++
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c
+ Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
Kommer tillbaka lite senaqre och kommenterar kurvor. Ha en skön söndag!
MissK: ååå vad jobbigt! Men höjningen ser ju ändå bra ut! Kom o berätta hur det artar sig!
Snice: Ser ju lovande ut här, med tempdip på dag 7 och sedan höjning igen. Guud vad spännande!
Ofir1: Säker på att det nappar för dig denna gång! Väntar med iver på din dagens temp!
Själv har jag inget extra att rapportera. Ingen mens, ävenom jag väntde mig den igår (enligt förra cykeln). Inget idag heller. Inga symptom heller. Jag bllir vansinnig på det här väntandet. Känner mig inte alls gravid, så tanten kommer väl ändå när som helst.
äppelblomman: tack för din kommentar om min kurva. Jag ska hålla tummarna uppe för din ÄL, det verkar ju i allafall mycket lovande med tanke på dina EW-selret!
missK: Ja, jag tycker nog det är konstigt med en sådan temphöjning och ändå mens. Har du känt dig förkyld eller febrig? Som du säger så blir lutealfasen också ganska kort, 9 dagar. (jag hade precis så i förra cykeln, vet inte vad som händer just nu på 11 dpo). Enligt dina förra lutealfaser så borde du ju inte få din mens ännu på ett par dagar. Jätteskumt. Kom och berätta hur det fortskrider (dvs om det bara var spottings eller om mensen har kommit igång på riktigt)
fealin: rätt attityd av din man tycker jag, haha! Hoppas det tar sig denna gång!
En lite lustig anekdot; var i somras på en marknad och min väninna tvingade mig gå till en spågumma, även om jag alltid varit jätte skeptisk mot sånt där. Hur som helst så sa hon att jag kommer att få fyra barn: tvillingflickor i juli-07, en pojke i mars 2009 och en pojke i oktober 2011. Jag tror fortfarande inte på det där, men ifall jag ska ha mina tvillingar nästa juli så borde jag väl bli gravid nu denna gång, haha!
fealin: Jaa... I wish! Nä, men allvarligt talat så vet jag inte hur man ska kunna låta bli den här testmanin alltid efter äl. Det är ju en enda utdragen pina!
Jozfein: trist med tempsänkningen, men så länge tanten hålls borta och tempen hålls ovan om coverlinjen så finns det hopp. Min kurva gick också ner idag, men den brukar alltid fluktuera lite, och tempsänkningen var inte så stor. Jag deppar först då den sjunker under coverlinjen, för då vet jag att jag får mens. Så har det varit de senaste gångerna i alla fall.
Snice, du är allt gullig då du tar dig tid att gå igenom så många kurvor och kommentera dem därtill! *kram på dej*