• mala78

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

tack fru JD och snice, nu ska jag på fest, passar på...
    kram

• mala78

Tack snice, hoppas att du får en riktigt fin kurva den här mån.
    Håller tummarna pilsa.

Vi var hos doktorn idag. Min man har bra spermier, jippie! Mina hormonnivåer var bra och jag fick göra vul, slemhinnan såg tjock ut och man såg många små blåsor i äggstockarna. Han sa att jag verkade mycket fertil. Låter ju bra, vore ju ännu bättre om jag faktiskt blev gravid också Nu ska jag vänta och se när (om) jag får mens, då ska jag få tid för att kolla både om livmoderslemmhinnan är slät och fin och om det är öppet i äggledarna. Sen tyckte han att jag ska få hjälp att stimulera äl, eftersom jag har oregelbunden mens, och ev inseminering. Så jag hoppas att jag inte behöver vänta så länge till på ett efterlängtat +.

Dr, uppmanade mig också att sluta med äl-tester och tempandet, men jag tänker köra klart den här kurvan iaf.
    Kram

• mala78

se till att köra på i några dagar nu Ofir, testa i morgon också, kanske blir mer pos då.

Snice, ja, så skönt, speciellt att han är ok, doktorn tyckte inte det var till stor hjälp att tempa eftersom det är försent när tempen stiger. Men är ju lite kul att följa kurvan tycker jag

Känner mig så skengravid, molvärk, aj, och ömma bröst.

• mala78

Snice, jo när tempen stiger har ju äl varit och dt är försent att ha sex.

• mala78

pilsa, den har ju inte sjunkit så mycket än, hoppas du slipper besök.
    tycker också det är bra att puffa listan så man slipper leta när man ska kolla kurvor.
    Snice, doktor sa att endast extrem stress kunde påverka äl och mens och då endast tillfälligt.

• mala78

hoppas de kollar upp dig och att allt är ok pilsa.
    Kramar er som fått mens.

• mala78

Ja, jag tror faktisk inte ff har satt ut rätt på din kurva. tror mer på att du haft äl nu.

• mala78

Det ser väldigt bra ut pilsa, se till att få lämna blodprov på mån, de borde kunna visa om du är gravid.

förstår det missK, jag är så lättad att min cykel bara blir 36 dagar den här gången.

• mala78

jag vet, man är så utsatt när man kommer dit, det är svårt att stå på sig. Ja, det är inte säkert att det syns med vul än.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*