Inlägg från: n1ettan |Visa alla inlägg
  • n1ettan

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Stort grattis Bäsebus!

• n1ettan

Cotterpin-tryggt att veta att allt såg bra ut på vul, spännande med ÄL om 5/6 dagar! Håller tummarna.

• n1ettan

Äppelblomman- tack gulliga du för att du tittar på min kurva. Nej-inga symtom alls. I somras när jag blev gravid hade jag inga symtom, ev några "hindsights". Näe jag känner mig inte gravid och väldigt pessimistisk.

Duntoffla- har inte hört av dig, saknar dig och dina tempar!

Sisf- jag har svårt att tyda din tempkurva, och vart är du, inga tempar?

Min dotter Julia- kan inte se om du haft äl- fler tempar, några symtom? Hur lång cykel brukar du ha?

Havssol- saknar dig här hos oss!

Thessis77- vilken tempstegring, här blir det klurigt med ÄL, blir spännande med tempar de närmaste dagarna. Varför är lördag och söndagens tempar "tomma ringar"?

Jessica26- hur är det med dig gumman? Ser att du har ÄLflytningar, testar du med Äl test? har du några andra känningar?

• n1ettan

Jessica26-F´låt, jag glömde, har ju visst läst att ni inte får bli gravida. Tänker på dig och hur du har det. Kram.

• n1ettan

Ni som vet- kan man testa tidigare med ÄLtester om man är gravid (jag tänkte på att stickor inte kan särskilja LH och hCG) eller är det jag som är ute och cyklar.

Vissa dagar blir jag så less på denna eviga "mens-äl-vänta-mens"-cykel att jag vill kräkas. Tänkte "fuska" och testa tidigt den här cykeln -liksom lite poäng i att veta tidigt. (Jo i ett historiskt perspektiv är några dagar en försumbar tid, men för mig kan det vara ett helvete..)

Duntoffla-håller tummarna att du får ordning på cykeln igen.

• n1ettan

Fealin- kul att du tittar på min kurva. TACK. Jo tempen stiger, och... jag hoppas så innerligt. Men men- nu kan jag bara vänta. Det är spännande med flera BIM kring den 25:e!

• n1ettan

Pilsa-styrkekramar!

Thessis77- tack för att du tittat på min kurva. Det känns ganska tungt just nu, och man brukar ju ha en liten motivationsdip vid 7-8 gången (säger endel), för mig känns det för j-ligt i alla fall.

KEK- jättegrattis, även ett svagt plus är ju ett plus!

• n1ettan

KEK- Jättegrattis. SÅ roligt för er!

Kramar till oss andra misströstare, jag känner mig så fruktansvärt less och deppig över allt detta.

• n1ettan

Athena78- hur är det med dig? Tittade lite på din kurva, hur lång lutealfas har du?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*