• johto

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ingen fara. Jag är faktiskt lite orolig. Vet inte om jag kan lita på den där barnmorskan riktigt.

Fast det var bara två månader sen jag tog ut min p-stav så jag ska nog ta det lite lugnt. Sen så fick jag mensen sent på kvällen så det var 9.5 dagar :)

Sen så vet jag ju inte exakt när ÄL inträffade. På timmen alltså. Så det kanske var 10 dagar. Ja, ja.

• johto

Athena78: Var har du köpt din termometer och hur mycket kostade den? Jag kollade på Apoteket och där hade dom bara termometrar med en decimals noggrannhet.

Piper din när den är klar?

• johto

Grattis Magda84, kurvan såg bra ut så jag är inte förvånad!

• johto

HW: Titta på lite kurvor så får du se. Det kan nog vara lite olika från person till person. Jag brukar inte få ett kryss av FF förrän 3 dagar efter ÄL. Tror jag...

• johto

Ottisen: Jo det är bara att logga in och köra!

• johto

Ottisen: Nja det måste man ju inte :) Men den förklarar det som är värt att veta!

• johto

Ottisen: Om du tar Data->Mass entry så blir de smidigare att lägga in massa data på en gång. Har dock inte testat det själv.

• johto

Har du fått till det pilsa? Har du tryckt på "Chart overlay"-knappen under din nuvarande kurva? Sen har jag för mig att man fick välja vilka kurvor man ville ha med. Sen måste du gå in på Sharing->Home Page Setup och klicka i "Add BBT char overlay" under Graphics.

• johto

Jag gjorde ett ÄL-test (billiga testers billigastae) för mer än en halvtimme sen. Sen så glömde jag att titta på det efter 5 minuter. Nu är det två streck. Det kan man inte lita på va?

Har ni kollat vad som händer med gamla negativa tester? Kollade ner i sophinken :) och dom som ligger där har inget eller ett knappt synliga steck.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*