Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

fealin - ha ha! jesusbarn?! Vad lämpligt att jag heter Maria då..!

• äppelblomman

Babynr1 - Typiskt! Men de där rackarna kan ju leva i några dagar, så bara hoppas att det tar sig ändå.

Ofir1 - Tack! Hoppas förstås också på ett plus!
    Bra att det verkar fungera med hormonerna.
    Kan ana att du kan ha haft ÄL men man måste ju vänta några dagar innan man vet med temp och FF. Men pos på ÄL-test är väl bra?

• äppelblomman

pilsa - Vilken skenis du är! Du kan väl visst testa imorn om du tar hjälp av Ofir1´s tips. Så spännande!!

• äppelblomman

Ofir1 - Skönt att alla symptom är som de ska nu då och myset redan avklarat.. Oj oj..

• äppelblomman

God morgon på alla!

En liten höjning idag och fortfarande varken spottings eller mens. Börjar bli tjatigt nu.. Är på DPO 19 och så här skriver FF på min sida:

You have more than 18 days of high temperature
    Please take a test,
    you may be pregnant!

Aah! Blir tokig på detta väntande och inte har jag ett test hemma heller!! Ska fixa test idag men vill ju testa med morgonurin och då måste jag ju vänta ytterligare en dag. Vilka bekymmer jag har!

• äppelblomman

Duntoffla - Höjning idag! Och inga spottings? Lovande!

pilsa - En liten sänkning men fint annars! Hur känner du dig idag? Ska du testa sen eller?

johto - Inte så långt till BIM nu! Några symptom?

n1ettan - Hur är det med dig då? Tycker kurvan ser fin ut men de senaste dagarnas temp fattas.

bambam80 - Ser fint ut! -)

jessica26 - Lycka till!

• äppelblomman

johto - Ja men det är ju ett tag kvar till BIM, så det kan ju ändra sig.
    Själv är jag på DPO 19 och har varken menskänningar eller ev. gravkänningar. BIM den 15/12.. Trist det med.

• äppelblomman

Ofir1 . Tack! Ska skaffa test idag och testar imorn om inte tanten dyker upp. Så trist att bara vänta och är jag inte gravid så har menscykeln börjat krångla i stället.
    Har sagt det föut och säger det igen: Kroppen är ett mystiskt väsen.. på gott och ont.

Kika på FF, där finns nog info om progestron.

• äppelblomman

Bambam80 - Skrev det här igår, då flera funderar på ev. ÄL på dag 25:

"Tror faktiskt inte på ÄL på dag 25, hade så tydliga flytningar på dag 17 och i princip inget på dag 25. Väldigt lite mys då också.
    Men säg att ÄL var på dag 25, då skulle min cykel i så fall gå över 40 dagar.. Har visserligen haft en lite oregelbunden cykel men den har inte gått över 40 dagar på över 1,5 år!"

Kan ju förstås inte garantera ÄL på dag 17 men tecknen var verkligen tydliga då, jämfört med på dag 25. Tack i alla fall för att du kikade på min kurva!

• äppelblomman

Duntoffla - Så bra! Hoppas de håller sig borta helt och hållet.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*