~*~* Termometer beroende vänner~*~*
....fast jag vet inte om nannyakuten heller är så himla sorglig..................
....fast jag vet inte om nannyakuten heller är så himla sorglig..................
Gordmorgon alla!
Idag sjönk min temp till botten så nu är det kört. Men det var iaf kul att kunna få vara skrendräktig och hoppas lite eftersom min kurva var annorlunda än tidigare. Så Fru JD...du har väl dukat fram glöggen till mig???
Jag tog voltaren 2 timmar innan tempning och det kan ju sänka temperaturen lite men jag tror att den hade sjunkit iaf.
Jag håller alla tummar för dig äppelblomman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..o Duntoffla...tänk att det hjälper inte ens att böla till extreme makeover...man blir inte mera gravid för det..
Äppelblomman: Spännande att din temp inte dök och att du inte har haft några spottings!
Fru JD. Jo visst har voltaren febernedsättande verkan. Frågan är hur mycket. Visst känns det tungt att inse att man inte är gravid men nu finns det ju inga ursäkter till att strunta i julstädningen längre. Har i terapisyfte tokstädat hela dan..
jordgubb: Tråkigt med en sänkning. Jag vet hur det känns..
Så går det efter misslyckade dräpningar..
Du skulle ju byta till någon bättre??
Gomorron alla.
FF dissar mig idag. Jag får inte lägga in min temp. Har försökt 5 gånger och så sparar jag men den kommer ändå inte upp i kurvan...hmm...
Aha..nu kom den in..så bra! Ingen mens här ännu
Fast trycker jag på länken här så syns inte dagens temp...skumt idag! Har det stulat för någon annan?
Min temp hade stigit tillbaka till 36.7
Duntoffla: Jag håller med om att din kurva likanr den förra. Men skillnaden kan ju vara att den inte sjunker bara om 3 dagar! Du får inte ge upp än!
Nu syns den! Det är visst bara lite fördröjning!