~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Jag funderar på om jag ska discarda gårdagens temp då antagligen volarenen puttade ner tempen några hack....fast egentlgien spelar det ju ingen roll...
Jag funderar på om jag ska discarda gårdagens temp då antagligen volarenen puttade ner tempen några hack....fast egentlgien spelar det ju ingen roll...
Ge inte upp än DT!!
*s*..en hoppböna??? Jag har fortfarande inga förhoppningar. Men jag håller med om att det är roligt när kurvan beter sig annorlunda. Nu ska vi ut i skogen o hämta gran och grilla korv! Kanonväder ute!
Ha det så bra idag!
Vad kul äppelblomman att ingen mens och inga spottings har kommit. Dessutom att tempen höjdes! Jättekul! Håller tummarna för dig!
Jordgubb: Tråkigt med mens
Din kurva såg ju hög och fin ut.
Snice: Stackare som mår dåligt och stressar. Du får se fram emot julledigheten och verkligen utnyttja den till att göra absolut ingenting på! (förrum möljigtvis göra lite bebisar..
)
Pilsa: Jag ska kika på din kurva..jag har ju aldrig förståt något av den...
..och tack bäsebus för förhoppningsfulla ord. Jag har fortfarande inte fått någon mens och ingen mensvärk. Iof brukar jag börja blöda först och få ont senare men än lever hoppet..
Nää du Pilsa...jag har som vanligt ingenting vettigt att säga om din kurva...men dagens ökning är ju alltid bra!
Gomorron alla. Så kom mensen igårkväll så nu är rysaren slut.
Nästa äl är på nyårsafton..
Hur går det för dig äppelblomman?
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 15/12
Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla BIM 21/12
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 22/12
johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c BIM 23/12
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a BIM 24/12
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 Bim 25/12
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 27/12
Bambam80 www.fertilityfriend.com/home/107dbe BIM 27/12
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BM 31/12
Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 2/1
Ottisen www.fertilityfriend.com/home/db27b 2/1
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/1
Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 6/1 2007
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 14/1
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
Hs Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be
Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c (BIM 29/11)
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
Jordgubb: www.fertilityfriend.com/home/1664ba
Fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
Lyckostarna
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
+ Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
+ KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
+ Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84 BF 10/8-07
Äppelblomman: Förstår att det är frustrerande att inte veta. Tror du att det kan vara så att du hade äl dag 25? Det är ju möjligt att ff flyttar fram din äl dit. Men du hade inga fertila flytningar då? Myste ni runt dag 25 också? Du har inte dina BD utsatta...
Jo...på nyår får vi köra hårt igen. Men just nu känns det ju lite deppigt. Känns som det aldrig kommer ta sig..men så känner nog alla.
Men Duntoffla då.....vad gör din temp därnere?????? Upp med den nu! Annars måste du ju gå på glöggparty med mig och Fru JD!
Pilsa: Ytterligare en snygg ökning! Hejja på! Har du mutat termometern nu eller har du satt den under lampan ?
n1ettan: Snygg kurva men hur ligger ni till i BD egentligen? Var inte karlsloken hemma? Eller har ni bara dolt era sänggöromål för oss andra kanske
Snice:Din temp är verkligen tokig den här månaden. Men det kanske beror på stress och lite sjukdom? Men det är väl dags att börja mysa på nu!
Nähä...nu ska jag väl ta och börja julpyssla lite innan arbetet sätter igång. Nu när jag "inte" är gravid längre...
Äppelblomman: Jag tror som du att du hade äl dag 17. Det är ju bra att du inte har några menskänningar. Plusset kanske inte vill dyka upp förrän på julafton..ett litet jesusbarn..
Kram på dig med och håll tanten borta!!!
Massor kramar till Duntoffla och Pilsa! Ni är nu inbjudna till vårat starkglöggsparty..
HW: Skönt att din man är okej! Det känns som det är lättare att få igång en ägglossning än få fart på trötta eller få simmare!
Hur går det för dig äppelblomman? Din temp går ner? GUUUUUUUUUUD så tråkigt!!! Du och jag hade ju i princip redan plussat..
Snice:Det ser ut som vi får skicka tillbaka dig till sänghalmen..
Hoppat att tempen kommer att visa något bra dom närmaste dagarna!
Babynr1: Vad udda att du har en tok-ökning innan äl på både den här och förra cykeln. Och just på onsdagar?! VAd gör du på tisdagkvällar egentligen......
Ottisen:Du måste ha 3 ökade temperaturer efter äl för att ff ska sätta ut krysset så du kan mycket väl haft är igår!