~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Jessica, jag försov mig imorse! Tempade 2,5 timme senare än vanligt.. fast, jag hade inte sovit fler timmar än vanligt.. nåja, vi får se imorrn.
Jessica, jag försov mig imorse! Tempade 2,5 timme senare än vanligt.. fast, jag hade inte sovit fler timmar än vanligt.. nåja, vi får se imorrn.
Magda, jag gissar på att du hade äl på dag 15! Jag brukar själv ha äl ca 2 dygn efter positivt test. Och din temp är ju högre nu..även om jag tycker den verkar väldigt låg i allmänhet. men sådant är ju individuellt.
Temperatur corrector är inget att lita på. Man fungerar olika i hur temperaturen skiftar. Visst kan man använda det om man vill, men det blir inte en korrekt temperatur, bara en gissning av FF.
Nu syns det både snyggt och tydligt Cotterpin!
två dagar kvar till mens. Med en ganska intressant kurva. Dock negativt resultat på test.
www.fertilityfriend.com/home/ec46b
tack flickor! litte hopp skadar aldrig!
*kramas med alla som vill*
*jag vill INTE ha mens! ..jag vill INTE ha mens! ..jag vill INTE ha mens! ..jag vill INTE ha mens! ..jag vill INTE ha mens! ..jag vill INTE ha mens! ..jag vill INTE ha mens! ..*
Henriks whife, precis!
men vad inbillar jag mig? Tempen sjönk i morse..
*gör en ironisk "vågen" tillsammans med Henriks whife*
-weeeeeeeee!!!
Fru JD, jo, ibland!
jag orkar inte vara till allmän beskådning hela tiden. Så jag har plockat bort min kurva från listan. Slänger in den ibland om jag undrar nåt.
tack snice.
pilsa lh-nivån går ju upp å ner under dagen, så även om den är svagare ikväll än vad den var idag, så kanske du får full pott imorgon...
min nivå jojo-ar upp å ner minst 4 ggr på en dag..