~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Korpan: Tar du bort din kurva o jag som kikar på den ofta och håller tummar
....Kram
Korpan: Tar du bort din kurva o jag som kikar på den ofta och håller tummar
....Kram
Så trevligt att se dig mammahela...Allt bra?
Mammahela: usch det lite inge kul....Byter gärna med dig en stund *s*
Hoppas du mår bättre snart, jobbigt om man inte orkar någonting...styrkekram till dig..
Tusse1: Du ska tempa samma tid varje morgon innan du kliver upp. Tempa oralt eller vaginalt är det bästa. För in resultatet på www.fertilityfriend.com om du vill, där kan du även skriva i flytningar (cervical fluid) och livmodertappens placering (cervix). Du väljer att den ska visas i celsius genom att gå in på sharing->Homepagesetup->skrolla ner och välj units, charts displayed in->Save settings...
Vi hjälper dig vidare men börja där
Myliten: Vad du var snabb såhär på morgonkvisten
Fealin och Babynr1: Ja ni har verkligen lika kurvor, spännande
KEK: Äl dag 15 tror jag
Tusse1: Välkommen hit förresten
Myliten: Skrattar...
Nog jag som e seg tror jag
Tusse: Du kan börja närsom. Den stiger efter äl och ligger hög fram till BIM/Förlossning. Den kan dock dippa precis vid äl för vissa.
Älflytningar är trådiga eller vattniga för vissa. Krämiga vita flytningar får man oftast efter äl.
Så det verkar som att äl är på G för dig
Tusse: Oj det var ju ett tag sedan, konstigt.. Ibland när man inte har äl kan cykeln bli lång, men det där var i det längsta laget. Testar du med älstickor?
Tycker kanske du borde ringa gyn och fråga vad som kan vara fel iallafall, de kan ju hjälpa dig att få igång mens och äl igen om inte annat, om du nu inte är gravid...Chansen finns ju till pluss fortfarande om du hade sm 21/9. Hur långa cykler har du? (ca)
Skriver mer senare, måste ner och ta in hästarna och ge dem mat....
Det andra tjejerna svarar på dina frågor..de är erfarna.
Förresten, har du Pco? Bara en tanke för då kan ju cyklerna bli hur tokiga som helst....Men det kan bero på annat oxå
Syns sen
Athena: Man kan få vattniga flytningar några dagar före de äggviteliknande...Men nog är äl på G, Håller tummarna