Inlägg från: Havssol |Visa alla inlägg
  • Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Cotter: Jag tycker din kurva ser lysande ut. Vad sa dom på fert?

• Havssol

Oj vad spännande Cotter! Jag kommer verkligen att följa upp dig & hålla alla tummar jag har för att det är er tur snart! Kramar

• Havssol

Guuud vad segt FL är idag, jag hoppar in i duschen och sticker sen för att jobba men kikar in till er igen när jag kommit hem! Lycka till allihopa vart ni än är i era cyklar

• Havssol

God morgon allihopa!
    Börjar med att skicka stora tröstande kramar till er som behöver dom!

Magda84: Grymt snygg kurva tycker jag, ser sååå lovande ut, fortsätt så där gumman!
    Jam: Upp med hakan tiger, du har väl inte glömt det gamla tale sättet "it ain't over until the fat lady sings"

Min temp har stigit till högre breddgrader, där uppe är jag vääääldigt sällan, spännande, spännande!

• Havssol

Äppelbllomman: Lycka till idag gumman, tänker på dig!

• Havssol

Jam: Men om man tänker på alla gånger man haft grav symptom men bara varit skenis så kanske det är ett bra tecken på att du inte känner något nu?! Det kanske kan vara så att du är skenis "inte gravid"! Hur som helst så ger jag dig en stor stor kram gumman och hoppas att det snart är din/er tur snart!

• Havssol

Så där har jag också tänkt jamis men nu har jag kommit på att eftersom båda mina grav slutade i mf så vill jag inte ha dom symptomen jag hade då nästa gång...A*L*L*T för att hålla mitt humör uppe liksom

• Havssol

blingring. Oj, vad spännande att tempen stigit idag, håller tummarna!

• Havssol

Cotter: Spännande tid som ligger framför dig nu (och för mig som följer dig )! Skönt att du ser det positivt med att få mens. Kramar dig

• Havssol

Weeeeiiiiiiii!! Yes, yes, yeeeeees! G*R*A*T*T*I*S  B*l*i*n*g*r*i*n*g*!!
    Åh vad underbart att du är gravid gumman, bra jobbat!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*