~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Ofir:
Men Viggo så fick jag inte plus förräns på BIM +4 (alltså 18 DPO) och det var med Clearblue, så jag tycker nog att du ska testa igen.
Ofir:
Men Viggo så fick jag inte plus förräns på BIM +4 (alltså 18 DPO) och det var med Clearblue, så jag tycker nog att du ska testa igen.
Pezon:
Men hur kunde jag missa att du oxxå har plussat. *wiiiiie*
Välkommen in till Juni - 07 listan: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m12800465.html
Ofir:
Japp testade på BIM, men fick minus, åkte på festival och testade på fredagen där för att vara helt säker på att jag skulle kunna dricka och fick ett stort fint plus.
Ofir:
Jajamensan det var jag det ![]()
För er som har bråkiga ÄL test kan jag verklöigen rekommendera personan. Jag har testat med ÄL stickor många gånger (både billiga och CB) och aldrig förstått mig på resultaten, utom med CB's men där gick det åt 2 förpackningar och det var dyyyyrt.
Men personan så ser man när ÄL är på G så att man kan passa på att fylla på lite spermier och sen så ser man när man har ÄL.
Älskar den och jag blev gravid på första föärsöket med den och hade då kämpat i 17 månader.
personan är en liten dator som läser av urinstickor. Sen analyserar den dina hormonhalter och talar om om det finns risk (eller chans
) att bli gravid.
www.persona.info/se/
Ja den kostar lite att köpa, jag tror det är runt 900 kr, men sen har man det kvar reste av livet
Om man jämför med CB Äl tester så slängde jga ut 500 kr i månaden på dem.
Magda
GRATTIS till plusset =) Juni blev en riktigt lyckomånad för många här. Tyvärr så har juh redan några lämnat oss.
Jag tycker no g att du ska sluta tempa nu, så att du inte får panik om tempen sjunker någon dag.
myliten:
Men så hade jag när jag testa försat dagen. Såg inget streck som jag litade på, trodde jag inbilldade mig och strunmtade i det. Sen när jag kollade på det senare så var det ett strack.
Dagen eftr var det samma på billga tester, men med CB så var det ett självklart plus ![]()
Men är det bara jag som ser ett plus hos myliten?
myliten:
Det var som med mig då. Testade med billa tester och fick nått som nog kan kallas för 2 streck om man verkligen vill det.
Men med CB så blev det ett klart plus
GRATTIS!!!!
. Vet inte hur det ska gå.Bäsebus:
Ja om du gick med på att jag fick föda och behålla bebisen så skulle du lätt få ta över. Jag tycker verkligen INTE om att vara gravid, min kropp är inge bra på det
Jessica26: Det är graviditeten, inte nog med att jag får starkt illamående väldigt fort, min mage rasar samman och jag får HEMSK magkatarr, kan knappt äta någonting.
Grattis Magda här oxxå
Sen vill jag tipsa om att de säljer termometrar med 2 decimaler på Lidl för 29.90.