• MagdaA

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Alltså...en fundering.....orkar man fortsätta tempa nu när man plussat?! Känns ju som man inte ställer klockan på 05.00 om man kan fortsätta sova...

• MagdaA

blingring: tror nog jag kommer tempade dagar jag ska uipp kl 05. men känns onödigt att ställa klockan extra tidigt om man kan sova ostört några timmar till! men intressant å se vad man har för temp nu när man börjat ha koll...

• MagdaA

nä, inte direkt. men ja minns att jag gjorde de me Ebba! Igår kväll däremot så frös jag nått ohyggligt! men det kan ha berott på att jag var fruktansvärt trött!

• MagdaA

Ofir1: mina äl-test denna månad blev inte ens så starka som dina, men jag måste ju ha haft äl, eller hur?! Så lita på att du har äl! Dom ser pos ut!

• MagdaA

nu är jag tillbaka igen. hade tänkt börja tempa direkt efter mf, men orkade inte. kändes bara inte rätt. men i morse började jag! vet att det är lite sent, är på dag 7, men bättre än inget i alla fall!

• MagdaA

sisf: känns sådär. Har som sagt inte tänkt gräva ner mig i allt elände nu. Ska ju gifta oss om 1 månad så jag har inte tid att vara hängig, de får jag ta sen i stället. Nu ska vi må bra och vara lyckliga! Visst känns det rätt ruttet, men jag mår ju bra i kroppen å behövde bara blöda i 4 dagar så jag ska inte klaga...

• MagdaA

Tack! Ja, jag hoppas det blir fint. risken är väl att det blir snöslask...

när fick du mf?

• MagdaA

sisf: japp, vecka 5, men gjorde FRUKTANSVÄRT ONT!!! Blev ju ambulans å morfin å hela köret... men som sagt, man hinner ställa in sig på bara några dagar... *suck* samtidigt så var jag så beredd på att det kunde gå snett...men nu hoppas jag att det går bättre nästa gång!

• MagdaA

fealin: det är olika från person till person när och hur mycket den sjunker. min temp brukar sjunka på första eller andra mensdagen,

• MagdaA

Ja Pilsa ser ut att kunna ha en liten räka som höjjer tempen! Test-dax??

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*