~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Brodsmulan: Jag tror att ni plockades bort eftersom ni plussade redan innan den här tråden startade.
Brodsmulan: Jag tror att ni plockades bort eftersom ni plussade redan innan den här tråden startade.
G*R*A*T*T*I*S* myliten!!!!!!!!!!!!!!!
pilsa: Det lät som det var god mat din man gjorde. Synd att du mådde illa av den. 34 är ingen ålder på en häst. Jag själv är ju 35 men känner mig som jag gjorde när jag var 20. Förhoppningsvis känner du dig bara grå just idag bara. Hoppas att morgondagen blir bättre!
Vad sur jag blir på ff...nu flyttade dom min äl igen till dag 15....Kurvan ser ju mycket finare ut när det är äl dag 14.
Men men ..jag får hoppas att det blir lite knäppt eftersom jag har så få mätningar innan äl.
Nu ska jag spana o se om det är någon annan som vaknat o lagt in i kurvorna.
Jakey och Havssol ser det ju strålande ut för! Spännande att se vad som händer idag!
Jag flyttar fram listan och flyttar fram BIM en dag på mig eftersom ff tjatar med att flytta fram äl (har en väldigt regelbunden cykel).
Pilsa! Då får vi BIM samma dag
KUL!
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 7/10
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM 12/10
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 12/10
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 17/10
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 17/10
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 19/10
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 21/10
ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 22/10 (?)
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 5-6/11
Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8
+++Lyckostarna+++
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 13/6-07
+ Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065 BF 14/6-07
äppelblomman: VAd tråkigt att din äl försvann! Har du själv någon aning om när det var? ont i magen eller så? Det är bara att hoppas att ff sätter ut den igen. ff flyttar ju min äl mellan dag 14 och 15 hela tiden. Nu var jag inne och fuskade lite och satte ut en temp dagen innan jag började tempa. Oavsett vad jag satte in för värde så fick jag äl dag 13. Är det fusk att lägga in en temp som inte finns? Jag vet att jag inte hade äl dag 15....men på något sätt känns det roligare med en chart som man vet stämmer än en som man vet är fel...
Kan jag????
/stor-fuskarn
och jo äppelblomman...en imp dip vore ju inte illa att ha ..
Men jag vågar inte tro något sånt. Det är ju första kurvan för mig så min kropp kanske beter sig så helt enkelt...men jag var väldigt glad idag att tempen hade stigit igen!
...då sätter jag också in en temp dagen innan jag tempade..
VAd gör man inte för att få va lite glad...
Hade du inte lite medium mens då om du verkligen tänker efter? haha
Jag provade också ältester denna månad men fick inget utslag då dom. Bara mer eller mindre negativt..
Jag tror inte att man kan stirra sig blind på dom. Man kanske skulle fått utslag om man testat en annan tid på dygnet osv.
Vad tråkigt Jessica. Kram ändå!
Jag undrar om FF kan detektera en imp. dip? Vad är det i såfall som krävs för det?
VAd kan det annars berot på att man sjunker i temp? Jag tog iof tempen lite tidigare (20 minuter) än vanligt men det ska väl inte spela någon roll....usch..nu börjar jag tro att jag kan vara gravid..
Jag som hade bestämt mig för att inte tro något denna månad.
Ingen annan som är vaken och lagt in sin dagstemp?
Jag får väl gå o göra lite nytta sålänge i väntan på att flera ska vakna..