• mala78

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ja, lite väl lång cykel. glad att de verkar blivit mer normala nu. Jo, jag hade känningar ibland, kroppen försökte äl:a, jag hade en hel del fertilt sekret också.
    Idag har jag oont i magen, men bara det är pga äl så ska jag inte klaga.

• mala78

kram myliten.
    Ja, snice, det bara ska bli sex i kväll Håller tummarna för att du får äl den här gången!
    Kram på er.

• mala78

Tyvärr pilsa, så verkar det vara sant att man kan få pos utan att ägget släpper. Men om man har alla tecken, ett starkt pos, äl-flytningar, HSO livmodertapp, magkänningar, och tempstegring, borde man kunna lita på att äl varit.

• mala78

vet inte riktigt, men det finns säkert någon annan som vet, förstår dig, man vil inte bara lite på rykten.

• mala78

Jag går efter när jag har äl, man kan inte gå efter sin vanliga cykel om äl är sen eller tidigt. så enligt FF om jag inte är säker på att de tror fel.

• mala78

Kramar till Jessica och Jakey.
    Jag har lagt in lite tempar, men de är tagna på kvällen så jag gör det bara för skojs skull. Hoppas dock att jag verkligen haft äl för i morse åkte min man till Japan så nu blir det inget mer förrens nästa försök.

• mala78

kramar om äppelblomman och babynr1, dumma pissmens. kram fru JD.

Jag var på avslutningen av vår uttredning idag, -oförklarligt barnlösa. Men både jag och doktorn (mha vul) tror att jag hade äl i helgen och vi jobbade på, så kanske det vill ta sig. Om inte så blir det pergo och insemination. Tempar på em-kväll bara för att kunna skriva en temp.

• mala78

baby, ja, man hittad inga fel på oss, jättefertila var doktorns kommentar. Pergo, eller pergotime som dess hela namn, är medicin som stimulerar äl, sen tar man även en spruta så man vet exakt när ägget lossar och man ska inseminera.

• mala78

baby- helt ok att du frågar, jag har oregelbundna och ibland långa cykler, därför får jag pergo, sen är det tänkt att vi ska göra insemination också, och då vill man veta exakt när äl sker.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*