Inlägg från: Havssol |Visa alla inlägg
  • Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice: Ja jag är ju inne i väntans period, lååång är den också men som tur är så har jag massor att göra på jobbet så jag är sysselsatt Tror som du att det är dina olika temp tider som påverkar hoppandet!

Jam: Mina tummar är fortfarande dina det vet du! Tänk bara på blodprovs värdet! My Gooood, det är ju SÅ spännande när det gäller dig!

Maaaaaagda, vi är nyfikna!!

• Havssol

Jam: Så där är jag också, vågar inte hoppas för mycket för det gör så ont att bli besviken en gång till. Tror att det blir så när man försökt länge. Men du...snart ÄR det vår tur, det VET  jag! Kramar tillbaka

Ses sen allihopa, måste rusa! Kramar

• Havssol

Lovefool, lovefool: Älskade vän...ger dig mina största kramar gumman. Vet hur tungt det känns när den dyker upp!

FruJD: Tack, tack vad glad jag blev att läsa vad du skivit efter att jag loggat ut! .-D

MissK: Tycker du att din temp är låg så kan du spana in mina kurvor (ha, ha, den var bra i dubbel bemärkelse) jag har nog lägst av alla er här tror jag!

• Havssol

Kalla mig fånig om ni vill men jag vill faktisktplocka bort brödsmulan och kattkatt från vår lista eftersom dom plussade innan vi ens startat tråden, Dulia var ju det första plusset här inne, vad tycker ni? Bara ändra tillbaka om någon tycker annorlunda!

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥

Magda84 www.fertilityfriend.com/home/154065 BIM 4-5/10
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 4-6/10
    Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BIM 5/10 ?
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 7/10
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM 12/10
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 12/10
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 16/10
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
    ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 22/10 (?)
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
    Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
    Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool

+++Lyckostarna+++
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6

• Havssol

hej lei! man ska helst tempa samma tid med högst 1/5 timmes diff. om du skriver in det och klickar deafult så kommer den med men ligger som ensam prick som inte läggs in i själva kurvan om du förstår min luddiga förklaring?!

• Havssol

verkar som att alla gör något vettigare än att sitta på fl, så jag tar väl också och gör det då! Sov gott alla!

• Havssol

Godmorgon girls!

Spännande tider för många nu...hur går det för Bim-arna?!
    Jessika26: Vi kör i samma spår du och jag
    fealin: Grattis till krysset!
    äppelblomman: snyggt!

• Havssol

Hej allihopa!
    Tillbaka efter en lång skön weekend, därav min frånvaro. Inte hunnit kolla igenom listan men ska göra det nu, återkommer snart!

• Havssol

Myliten: svår tolkad kurva tycker jag, min är också jätte hoppig men du har mina tummar!
    äppenblomman: kan din äl ha varit senare typ 18, 19? Du har självklart också mina tummar!

Jessika26: Ser att du har det likadant som jag, hoppigt värre. Har du några aningar? Själv känner jag mig totalt ogravid.
    jakey: Stadigt och snyggt tjejen!
    snice: du, jessika26 och jag hoppar lika mycket upp och ner, hoppas det betyder något bra!
    fealin: Det där skulle kunna vara en jätte snygg dip, det hoppas vi på nu!

mala78: ser ut som äl tider på flytningarna, svårt att säga eftersom din förra kurva var så lång men hoppas ni ligger i
    missK: Hoppas på äl tider för dig också nu, kör för fullt ni med!
    FruJD: Jätte fin kurva, lugn och stadig. Tusen tack för din omtanke här också!
    ankiz: WOW vad duktiga ni är, jag blir tok impad!!Vilken ork! Go girl go!
    ofir: usch vad jobbigt med så långa cykler, lider med dig och hoppas ni snart lyckas!
    plisa: det där är en riktigt cool kurva tycker jag, kanske en imp topp isället för dipp Hoppas på det!

sisf: Går mot äl tider tror jag va?! Kör hårt tjejen

Babynr1: Ser ut att ha prickt riktigt bra, hoppas det tar sig nu!

Till er andra som är i början av cykeln så håller jag tummarna för att äl infinner sig snarast, att det tar sig och att vi alla plussar så tråden kan stängas!

Jam min Jam:Blev så ledsen att se att det inte tagit sig gumman, skickar här en hel hög med mina varmaste kramar till dig gumman!

• Havssol

Brödsmulan: Precis som jag skivit i din gästbok för en liten stund sen så var det jag som plockade bort er från listan eftersom ni plussade innan ens tråden fanns. Men vill absolut inte göra någon ledsen utan skrev därför som Snice citerade att det bara var att ändra tillbaka igen. Bara skriv in dig igen tjejen! Lycka till idag kramar här också!

äppelblomman: Jo jag har tempat men varit borta men nu finns allt ifyllt och det är hoppigt värre kan jag säga, dessutom känns det som ett ovälkommet besök är på gång också! Har du några symptom då?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*