• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack Snice! Då är det inte bara inbillning från min sida att det kanske betyder något med dippen. Det måste kännas bra för dig att få mens och starta på en ny cykel. Förhoppningsvis blir den bättre och lättare att hålla koll på!

• fealin

Ankiz: Det var en fin dip! Min är lika stor som din (om det säger något). Jag har också läst att man inte ska lita på en dip men man kan ju inte göra annat än få (falska) förhoppningar. Dessutom mår jag illa idag och igår var jag på uruselt humör. Jag brukar inte må illa innan mens. Men skengraviditetssymtom kan ju vem som helst få..

• fealin

Ofir1: Har du testat dig än? Du och mannen har onekligen legat i den här månaden ser jag...Bra jobbat!!!!!
    Livet är inte rättvist att några har så lååååånga cyklar
    Förhoppningsvis har du tur i något annat istället..

• fealin

Tack Ankiz! Man känner sig urdum varje gång man får mens när man inser allt man inbil´lat sig...o bestämmer sig för att NÄSTA månad ska jag inte gå o tro en massa...men när nästa månad kommer sitter man där med symtom igen....

• fealin

B*R*A*V*O Havssol!!! Fin ökning idag!!
    Är det dags för ett test snart?
    Många kramar och lyckönskningar!!

• fealin

missK: Tråkigt med en man som inte håller sig hemma när det är dags. Som tur är kommer det ju alltid nya friska månader att jobba på. Lycka till!

• fealin

Ofir1 Det är ju en riktigt smart drag att jobba på under hela cykeln då man inte riktigt vet när äl är. Då har man ju iaf gjort vad man kunnat. Vi får hålla tummarna!

• fealin

Vad kul Babynr1! Din kurva ser också fin ut.Det är en jobbig väntan vi har framför oss!!

• fealin

Man kan ju faktiskt få en liten blödning i början av en grav. Vi ska nog inte skrämma upp oss alltför mycket.
    Hoppas hon hittar hit och berättar för oss.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*