~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Ja Snice ar varldsbast!
Jag kollar regelbundet pa allas kurvor men ar sa dalig pa att saga nagot!Snice far det att lata sa proffsigt
Ja Snice ar varldsbast!
Jag kollar regelbundet pa allas kurvor men ar sa dalig pa att saga nagot!Snice far det att lata sa proffsigt
Fealin - Jag tog tempen som vanligt med klickade i "Discarded". Vet inte om det ar ratt men en temp kan det nog inte gora sa mycket. eller hur?
Thessis77 - Du var inte deppig! Blir det inte nagot denna manad sa finns det ju annu storre chans att det blir nasta eller hur? Jag vet att det ar svart att tanka sa..vi har forsokt superlange kanns det som men nu ar jag sa trott pa att bli deppig sa jag har bestamt att inte bli det !
Nu ska jag forsoka saga nagot om era kurvor!
Ofir - Ni verkar ju ha prickat in bra om man tittar pa AL-korset, OPK-testen och flytningarna (watery). DPO 9 skulle kanske kunna vara ett IMP dipp...men som sagt...I am no expert!
. Tempen idag saknas...
Missk - Trakigt men i de flesta fall (sager min gyn) sa ar spotting ett tecken pa att mensena ar pa vag...trakigt..men ta nya tag och upp pa hasten igen ...som man sager
Magda84 - Svart att saga men det ser ju bra ut an sa lange...lustigt att ditt OPK test blev positivt pa samma dag som FF satte ut agglossning..det har hant mig med...da blev FF forvirrad pa analysen...vad sager dom till dig? NI har ju prickat in bra i alla fall
Jozfein - Det ser ut som ett jatte imp dipp och en dag spotting ar ju oxa ett bra tecken...hur kanner du dig? gravid or not?
Thessis77 - Jobbat hart...hoppas ni far lon for modan. Du sager att du vill testa igen...vanta lite..till i helgen..den gangen jag var gravid fick jag ett svagt svagt + typ pa DPO 17
Snice - For tidigt att kunna saga nagot kanske? Det gar upp och ner...ser ut att ha varit ett IMP DIPP/men kan lika garna vara nagot annat..idag gick det nerat...
Jam - Duktigt jobbat!
cotterpin - oxa himla duktig
men eftersom du ar pa DPO 9 sa ar det tidigt att dra nagra slutsatser.
Jessica26 - Jessica, ..vet inget om CP sa jag antar att det ar goda nyheter..man maste ju vara positiv!
Havsolen - Tillbaka i leken! Samma temp idag som forra manaden pa dag 19. OK! ska du nu tempa varje dag?
Myliten - AL dag 19 eller 20? Vad tror du sjalv?
fealin - Ligg i som sjutton nu! Du har en liten tempdipp! Har hort att det kan man ha precis innan den gar upp efter agglossning sa nu ar det perfekt att mysa! GO GO GO!
Fru JD - ingen temp annu. Sag att du hade - pa OPK igar. Nar testade du?
(Sjalv fick jag minus pa morgonen igar men testade igen kl 19h00..och da vart det positivt! )
Korpan - Spotting! I hate spotting. trakigt! och tempen gick ner oxa..
Magda84 - Jo du vet nar du gar in pa Interpretation i menyn till vanster! eller ar du inte VIP kanske?
Nej jag forstod det Magda84!
jag fick en vit boll for jag tempade kl 8 istallet for runt 7 som jag brukar...och idag ar det 36.7 igen!!!!! Vad hander...?
Kan nagon kolla pa min kurva. Normalt sa brukar min temp ga upp till runt 36.9 efter AL. Tror ni inte jag haft AL denna manad? Jag ar sjuk oxa for tillfallet..alltsa forskyld och hanging..kan det ha med det att gora?
Nu ar jag orolig att jag inte hade agglossning !
buhu) och vi som kande oss sa duktiga denna manad
.
Mitt OPK test blev negativt. Ska man fortsatta mysa anda eller?
Kram till Missk!
Kom in hit och titta da och da
Och lycka till. Vi foljs at har aven om du tar paus i tempandet.
SNICE - Kan Agglossningen alltsa ske idag som du sager aven fast jag hade minus pa OPK i morse??...(OPK var ju + i mandags och tisdags..)Ska vi mysa pa alltsa...ohhhhhhh jag ar sa forskyld och helt tung i huvet! Hade bara velat sova ikvall!!!! hihihih
hej Pilsa,
Kan ju vara sa att du sov oroligt! Var det valdigt varmt i rummet? Jag tror dom roda rutorna visar nar FF tror du ska fa mens? Kanske nagon kan ratta om jag har fel....?
Ofir1 - Vad skont anda att du fick traffa en sadan bra lakare och att du kanner dig lattad! Det betyder allt! Jag ar glad for din skull nu om man nu kan saga det i sadant sammanhang..hoppas du forstar vad jag menar. Skickar kramar