~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Tack! Hoppas att du får din mens snart så ni kan börja om!
Tack! Hoppas att du får din mens snart så ni kan börja om!
Tack till er som kommenterar min kurva, ja, jag tempar på dag-kvällstid så därav de vita plupparna.
kram pilsa, kommer nog följa dig på lördag.
Fy, det känns så himla trist kände hur det svider lite där nere, så det blir väl spotting i morgon och 4 dagar frammåt innan mens på lördag. Jag som nästan sökert haft äl, och vi har tajmat. jag tror nåt gör så ägget inte kan fästa eller nåt. jaja, det blir väl pergo då, det värsta är att jag då kanske blir gravid när min anställning slutat, är rädd att inte få fp. åh vilken dålig dag jag har.
Åh tack tjejer, det behövde jag verkligen. Saknar min man så mycket, han har varit borta en v redan och vi ses inte förens söndag. Ja, ska ringa fk
Tack KEK och stort grattis! 
Kram till er som fått besök av kärringen. ![]()
Var är snice? Saknar dig gumman.
Vad kul! jo har ju inte sett dig på länge, förstår att du varit borta dock. Vad mysigt att få umgås med mamma.
Snice hoppas att din äl inte påverkas.
Jag vet inte riktigt, det har börjat svida "där nere", så får jag alltid innan spotting så det känns kört. Får se vad tempen sägr i morgon.
tack *kram*
Ja äppelblomman, tänk om man fick plussa.
Snice, håller tummarna stenhårt!
kramar till alla
Duntoffla, jobbigt att inte få klara besked, om det är rött blod är det mens, annars spotting skulle jag säga.