Inlägg från: myliten |Visa alla inlägg
  • myliten

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Vad trist MissK, Jozfein och Thessis77 med minus ! (även om jag var med om många negativa test innan jag testade + först BIM +5 häromsistens..)

Jessica26: aha - ser likheten! Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det.

Spännande, spännande, Ofir och Magda84!

Var hos gyn idag och fick omdömet "här ser allt normalt ut så det är bara att hem och kramas". Väldigt glad för det!

• myliten

Blingring - japp, i Gamla stan (barnmorskemottagningen) - hur visste du det

• myliten

FruJD: mörtigt = tarvligt, taskigt, lågt

Ofir1- tack för uppdatering! Jag tror på graviditet för dig! Så nytt test imorgon, hos gyn, om mensen inte kommit?

Och hörni, vad KUL det är att läsa alla analyserna! Inspirationen verkar ha varit stor på flera håll senaste dagarna, TACK för det!

• myliten

Ofir1 - vet tyvärr inte, men om det heter gynekologisk mottagning borde de väl kunna göra det mesta inom gyn? Håll dig undan för tanten, så kanske hon hoppar över dig !

• myliten

Ofir1 - hur gick det på gyn? *nyfiken*

• myliten

Ofir1 - trösterikt att höra att gyn-besöket var en positiv erfarenhet. Vad skönt att du kan komma igång direkt med behandling - brukar ju vara skönt att få GÖRA något. Beklagar förstås besöket - tanten lurar man sannerligen inte så lätt!

• myliten

Ofir1 - så nu lär du verkligen ha koll på vad som pågår "därinne" - håller med att det är lite spännande. Fick också VUL hos gyn häromdagen, och fick se vad läkaren såg (även om jag absolut inte kunde uttyda någonting ) vad häftigt att de kan se om ÄL är på G!

Hoppas du hänger kvar här?! Fortsätter du tempa?

• myliten

Ofir1 - tycker det är självklart att du är välkommen att hänga här! Uppskattar din närvaro i tråden.

• myliten

Johto - välkommen!

Jozfein - usch vad trist

Duntoffla - kan tyvärr inte säga så mycket. Tempar du samma tid varje morgon, efter minst 3 timmars sömn? Hur lång cykel brukar du ha?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*