~*~* Termometer beroende vänner~*~*
OH jag har fatt ett Agglossnings kryss idag! Gud vad skont! Blev lite orolig i onödan.
OH jag har fatt ett Agglossnings kryss idag! Gud vad skont! Blev lite orolig i onödan.
Jozfein - Kramar till dig. Hur lange har ni forsokt?
Oj Jozfein - vi maste ha skickat samtidigt! never mind min fraga...
Tack myliten!
Grattis Jessica26! Vad kul!!!
Och kramar till Cotterpin ..jag har varit borta i helgen sa jag har missat en del. Kramar till alla som fatt tantbesok!!! Jag har daremot fatt svampbesok!!sorry att jag sager det
men gud vad jobbigt...tog en san pevryl anda...hoppas nu inte att det skulle vara farligt om, om, om jag nu skulle vara gravid??
Snice - tack for analysen
sa kul att lasa som vanligt? trist med din rosa flytning....har du haft sa forut? Har det kommit mera?
Oj menade inte att satta fragetecken efter "som vanligt"....
Thessis77..sa trakigt att det inte blev nagot..forstar hur du kanner dig!! SUCK!!
Snice - vad har hant? inget kryss...konstigt..hur kanner du dig? har det kommit nagon dum tant?
skrattigtjej - Grattis på födelsedagen (i efterskott)
pilsa - Vad tranar du for nagot? jag tranar oxa men har inte sa hoppiga tempar..men jag tror det ar sa individuellt..sjalv springer jag och styrketranar.
tror ni jag hade ett imp dipp idag? Vagar sa klart inte hoppas som vanligt men kan inte lata bli att fundera over det hela tiden!
Vad tror ni?
Fealin....ja jag sag det! Vad lustigt!
Trodde forst att jag tittade pa min egen kurva.