~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Go kväll, go kväll kära vänner!
Först och främst vill jag ge världens största kramar till Myliten & Magda84, fy faan vad ledsen jag blir för er skull! Stackars, stackars er!
äppelblomman: Jäkla skit vad tråkigt, kramar dig genom rymden!
Jessika26: Fy vad trist, skickar kramar genom cyber space till dig också!
Jakey: Spänningen stiger...
Snice:Oh la laaa, vad är det som händer...en höjning...heja, heja!
Fealin:Bra att du håller dig där uppe i kurvan, stanna där eller klättra uppåt
Pilsa:Oj, vilka symptom du har, hoppas på att du har en inneboende i magen!
Babynr1: Tråkigaste tiden...vänta, vänta men hitintills ser det lovande ut!
Mala78: Wow, grattis till äl!Tror din temp kommer att stiga i morgon, jobba, jobba, jooobba!
MissK: Åh, hoppas tempen stiger nu så att du får heldraget kryss, prickar rätt och vips har en bebis i magen!
FruJD:Oj, vad lovande det där ser ut, fantastiskt snygg höjning! Håller tummarna för dig och passar på att ge dig en kram med massor av styrka efter vad du gått igenom!
Ankiz: Ni får första pris i sängkammar klassen
, tror du har krysset i morgon! Ja, jäklar vad imponerad jag är av er, nu ska det väl fasen ta sig den här gången, om inte ägget dränks vill säga, ha, ha!
Athena78: Hoppas du har det bra vad du nu gör, fullt upp i äl tider kanske?!
Cotter:Det närmar sig sakta men säkert, håller tummarna nu kör ni sten hårt hoppas jag
! Grymt imponerad av din vikt nedgång är jag också!
Jamis: Tack för dina på hejningar gumman, det värmer ska du veta! Skönt att det börjar ljusare tider för dig snart! ![]()
Korpan: Snart är det dags tjejen!
Ofir: Trist att se att du testat neg, men shit vad ni är duktiga i jobbandet ni också!
Lider med dig och denna långa cykel, men hoppas att den slutar med grön färg och ett stort +!
Sisf:Du borde ha fullt upp i verkstan nu så jag förstår att du inte har tid att vara här inne
Lycka till!
lovefool:Vilken dipp!
Skrattigtjej: Spännande att tempa första gången!
Brodsmulan: Kanske är en liten tjej i magen nu eftersom symptomen är så annorlunda, tänk vad kul! Grattis till sprattel på Vul, skönt att se!
Hoppas jag inte glömt någon nu...
Här har det inte hänt mycket förutom att det känns som att mensen är på gång, vi får se vad som händer med tempen i morgon om jag testar eller inte...Tack för era heja rop tjejer, är glad över er!