• MagdaA

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Jessica: du som är duktig på mycket...var hittar man info om att bli plus-medlem?

• MagdaA

Jessica: jag menade på Fl, men jag har hittat det. blev dock lite kluven, fanns ju bara 2 alternativ. mitt kort går inte att betala med på internet..å betala i förskott känns lite knepigt. nån som valt att betala i förskott via internetbanken?

• MagdaA

Rackarns vilken tom kurva jag har denna månad! många luckor! beror på att jag jobbat så kontigt denna vecka. När jag kliver upp kl 02.50 så har jag varken lust eller ork att tempa...

7 dagar kvar.....
  • MagdaA

myliten: jag har inte heller haft det förut, så förra månaden när jag fick det blev jag väldigt förvånad, men tanten kom endå Ledsen

6 dagar kvar.....
  • MagdaA

håller med. verkar som det kan vara "lösningen på problemet"

6 dagar kvar.....
  • MagdaA

jaha...så började tempen gå upp....äl måntro?! Räcka ut tungan

2 dagar kvar.....
  • MagdaA
    KEK: ja, kan hoppas det. MEN, nu började jag fundera. Kan förkylning påverka tempen?
    2 dagar kvar.....
  • MagdaA

SHIT! Så här tydlig äl har jag aldrig haft tidigare! Fick fullt utslag på äl-testet idag. Strecket var nästan starkare än kontroll-strecket, och nu i kväll har jag fått tok-ont i äggstockarna. ömmar som bara den! myste tidigare, å det gjorde nästan ont. ska försöka klämma in en snabbis i morgon också, undrar hur vi ska hinna allt..... Fundersam

2 dagar kvar.....
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*