Inlägg från: Babynr1 |Visa alla inlägg
  • Babynr1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

äppelblomman, Myliten : Ser lovande ut for er eller vad tycker ni sjalva?

• Babynr1

Jag tycker min kurva ser jattetrakig ut!!!

SNice - tycker du den ar spannande? Kan inte se varfor..hmmmm?

Varfor?

• Babynr1

OK SNICE!! Nu fattar jag Jag ar lite skeptisk vid det har laget sa kan stirra mig blind pa kurvan utan att se nagot kul och nytt.....

KEK - jag fick svamp precis nagra dagar efter Agglossningen... sa allt jag kanner kan vara pga av det.

Men hade en skum rosabeige farg pa flytningen idag..vet inte vad det kan vara.
    Svampen ar nastan borta men kanns dar lite anda....brosten har varit spannda ett bra tag nu och maken tycker att dom kanske har vaxt en aning...men allt kan anda vara inbillning..kanner mig allmant trott och sa oxa....hade en liten spanning typ ovanfor ljumsken idag nar jag gick fran jobbet.

• Babynr1

Duntoffla - VA?? OH OH OH nu HOPPAS jag att det kan vara sa for mig.

Maste man fa spand mage i borjan nar man ar gravid?

Alltsa sist jag var gravid sa kande jag pa mig att jag skulle plussa for jag markte att jag hade svarare att dra in magen. sa varenda manade nu vi har forsokt gar jag och kanner pa magen och kollar om jag kan dra in den och sa...jobbigt!!!Har oxa haft spand mage utan att jag varit gravid sa det ar nog inget symptom sa dar 100% till sist.

Ar det nagon som har kant sig precis som vanligt utan spand mage och som har plussat?

• Babynr1

KEK - jag tror egentligen inte att det ar det for det ar mer som om flytningen ar lite beigare...inte direkt som spottings..svart att forklara.

• Babynr1

OH tack duntofflan...vad du ar snall

Min kropp spokar med mig ganska mycket...varannan manad har jag bröstvärk innan mens och varannan har jag ingen som helst värk i brosten..sa jag vet att jag inte kan lite ett skvatt pa symptomen som jag har...

• Babynr1

Ja fealin..det ar riktigt kul nu att se hur det tar sig! Vilken tid tempar du pa morgonen? Jag tar tempen kl 07:00 am...for det mesta..

• Babynr1

Min temp gick upp idag foresten...men det vet jag inte om det betyder nagot!

• Babynr1

Snice - Jag forstar inte heller din kurva...har tittat pa den nu pa morgonen..Men det kanske kommer bli ordning pa den nar cykeln val ar slut...du skulle inte kunna ta med den och visa en gynekolog?

• Babynr1

Rostade dag 10 som agglossning for SNice foresten...skulle det inte kunna vara sa? och varfor har egentligen FF tagit bort krysset...skulle vilja ha en battre forklaring fran FF!!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*