Inlägg från: myliten |Visa alla inlägg
  • myliten

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice - ÄL-testet var jättetydligt... Att jag inte har fått krysset beror på att DPO 2 var låg - Jessica26 har precis samma mönster på sin kurva. Jag har testat att lägga in temp imorgon (samma som idag) och då kommer krysset, dag 20 Men å andra sidan - inte mig emot om ÄL var tidigare, jag strävar ju mot en kortare cykel

• myliten

Ofir1 - angående tvivel så tänker jag att det är djupt mänskligt att fundera och undra i flera varv när man står inför stora beslut/förändringar.

Jozfein - vad trevligt med ett "bonus-försök"

Duntoffla - Har förstått att tempen kan vara förhöjd ett tag efter mf, och att det kan dröja ett tag innan kroppen har laddad om för ny ÄL. Du ska se att det kommer!

Babynr1 - grattis till krysset!

Jessica26- jajemen, du verkar ha gjort en alldeles utmärkt analys

• myliten

Den gynläkare jag var hos (privat, men med landstingsavtal, så jag betalade som vid ett "vanligt" gynbesök) sa att jag var välkommen tillbaka om det inte tagit sig på sisådär ett halvår (vi har försökt sedan juli) - och jag hade mf i oktober. Hade jag tur? Eller är det min aktningsvärda ålder (31..).

• myliten

Min dotter Julia: kurvan ser fin ut! snygg höjning efter ÄL. En liten sänkning idag, vi för hoppas att den håller sig där, eller går upp igen. Morgondagens temp blir spännande!

• myliten

Min dotter Julia: Jag är på DPO 4 så än så länge är jag lugn och fin, men snart kommer säkert jag också ha svårt att sova Festligt att du vaknade med tempen i handen

• myliten

Min dotter julia: DPO = Days past ovulation = antal dagar efter ÄL. DPO 4 = 4 dagar efter ÄL... Vad snabbt man börjar slänga sig med förkortningar som om DPO vore det mest självklara i världen

• myliten

Thessis77 - vad tråkigt (både med mens och med mamma). Kramar!

• myliten

Snice: Morgondagen blir spännande! Dina tidigare kurvor har gått ned DPO 14 - vi hoppas på en bibehållen temp och inget besök!

Cotterpin: lovande kurva!

Jessica26: hoppas särskilt på dig, eftersom våra kurvor är så lika (med droppet efter ÄL)

• myliten

Pilsa-om man jämför med tidigare kurvor är dagens temp inte särskilt hög. Däremot har du ju haft några grymt låga temp den här cykeln. Om du tempat rätt tid etc skulle jag låta den vara i nuläget, kanske descarda den senare...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*