Inlägg från: Bäsebus |Visa alla inlägg
  • Bäsebus

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir: Vet faktiskt inte hur stor chansen är för twins, men om det blir så då kommer du att klara det Härligt att pergon fungerade på dig Så nu hoppas jag att du guppar runt med gubben och dansar babydans Väntar på dig "På andra sidan"

Glömde fräsa och spotta gravbaciller här inne

• Bäsebus

Athena: Det är olika, men mina är vita ganska tunna

• Bäsebus

Kika på min kurva, den är trifasisk

• Bäsebus

pilsa: trifasisk betyder att det skett en temperaturökning i 3 steg som börjar med äl stegringen....Hoppas du förstår, kolla in min kurva, den är trifasisk (kolla från äl och frammåt om man säger så) kanske är lättare att begripa men det blir som en trappa

• Bäsebus

Snice: Ang din blödning så brukar man ha lite längre sådan när man haft en äl lös cykel som din förra såg ut och vara....

• Bäsebus

Pilsa: Missade att skriva till dig igår, ja den är trifasisk... Håller tummarna...
    Att den är trifasisk behöver dock inte betyda grav för jag har själv haft någon trifasisk ickegravkurva

• Bäsebus

Har ju missat att krama om fealin *tantjäkel* morrrr

Att använda äl test som gravtest är väl inte det bästa, vissa kan få pos men långt ifrån alla....Det bästa är gravtest (cb) hihi

• Bäsebus

Athena: Det beror på hur mycket alkohol, ett glas o så gör ingen större skillnad (inte på mig iaf) Sedan kan ju det vara olika men dricker man mer så stiger den oftast litegrann

• Bäsebus

Cb plussade jag med 4 dagar innan och det står att man kan testa 3 dagar innan, men alla har ju olika hcg i början så det är inte säker det visar något. Rek cb iallafall när du ska testa

• Bäsebus

Är såååå glad nu, nytt test i mitt BG...nu har ororn börjat släppa det var inge bluff ++ jag fick av cb Det hade inte ens gått 10 sek innan det dök upp *yieehaa* Spottar och fräser ut en massa gravbaciller över er!!!

johto: Jag har ont i brösten alltid efter äl... Vissa har det inte, det är så olika

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*