• snartfaster

okända telnummer på nummerpresentatören

skulle ringa en kompis. kom inte ihåg henne stelefonummer, men har en inbyggd nummerpresentatör i telefonen, och pratade med henne häromdagen så jag började bläddra i den listan för att hitta hennes nummer.

Döm om min förvåning när hela listan är fullsmockad med olika nummer, en del lokalnummer, andra nummer från bla stockholm och en del mobilnummer jag inte känner igen, och dessa är markerade som obesvarade samtal. jag sökte på eniiro och på en del nummer kunde man inte hitta något, men på en del fanns namn på personer varken jag eller sambon vet vilka det är. Några nummer gick till personer vi känner.

okej om det varit fel på telefonen och personer vi känner ringt hit och vi har missat det, men det var jättemånga okända nummer och varför skulle plötsligt 10 okända personer i olika städer ringa hit, var kanske i förrgår jag kollade den listan sist).

Vad har hänt???

• Svar på tråden okända telnummer på nummerpresentatören
  • Sosso67

Försäljare av alla de slag brukar ringa med nr synligt.
    Har ni varit borta när det ringt är ju det en förklaring, brukar inte alltid gå att se vem dom är på hitta, har tom ringt upp nåt sånt nr men bara kommit till telefonsvarare då, smart har dom blivit
    Är det inte nåt sånt som ringt till er så vet jag inte?

Svar på tråden okända telnummer på nummerpresentatören