• Anonym

Är det okej att dansa tryckare, trots partner?

Nej det tycker inte jag är ok. Men det beror nog på att jag själv är ganska lättsårad. Jag skulle inte vilja att min man dansade tryckare med någon annan, även om jag inser att man skulle kunna göra det helt utan att det var något annat på g.

• Anonym

ja det e ju bara en dans och är det en kompis man gör det med så ok. jag dansa med min kompis kille hon var där dansa med hans kompis. jag och hennes kille pratade han behövd det och det var inte så att vi stod och kramades precis. men tror inte att jag skulle dansa med en okänd kille, vill helst bara dansa med min sambo.

• Anonym

själv dansar jag aldrig. inte min sambo heller, men skulle han vilja dansa tryckare eller annan dans så skulle jag inte bry mig.

• Anonym

Nej, jag tycker inte att tryckare är okej alls... varför skulle man vilja krama om en annan man/kvinna på det sättet om man redan har en partner? Tryckare är för mig en ganska upphetsande fysisk kontakt och den sortens spänning vore för min del del att dela med någon annan än min partner.

Dansa är väl en annan sak, då hoppar man ju runt och njuter av musik tillsammans, det gör jag med både min partner och kompisar när vi har kul - en helt annan sak!

Svar på tråden Är det okej att dansa tryckare, trots partner?